Gå til innhold

Har du noen tvangshandlinger?


Anbefalte innlegg

må ha lommebok i venstre lomme, og mobil i høyre.

går alltid inn på hw.no når jeg starter pcen, er blitt en vane så gjør det selv de gangene jeg ikke har internett...

begynner veldig ofte å tygge på headsettkabelen

Endret av .com
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Og når det gjelder DVD-plater, må jeg legge dem "rett vei" i coveret, sånn at den neste som åpner det skal kunne lese på plata med en gang...
Korrekt, har samme problemet. Har rundt 300 DVD-plater i CD-mapper, og samtlige er snudd slik at teksten er rett vei.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det blir en plagsom uvane, helt enig. Det er liksom ting du egentlig ikke tenker over at du gjør, det går helt automatisk. Ofte går det galt om jeg først starter å tenke mens jeg gjør noe jeg vanligvis gjør. For eksempel det å vaske klær, vanligvis tar jeg bare en bøtte med klær, går ned i kjelleren og setter på til vask, men hvis jeg begynner å tenke når jeg er i kjelleren vil jeg bli stående der med "hva faen gjør jeg her?" i tankene før jeg endelig kommer på at jeg skulle vaske klær. Finurlig.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
hver gang jeg har drukket av en flaske og tatt på korka, så må jeg "klø" korka på toppen...  :dontgetit:
Snodig!

 

Det eneste jeg har mot brusflasker er at jeg må holde på midten der hvor det ikke er etikett (kanskje etter dårlige erfaringer med flasker med mye kondens utenpå hvor etiketten glir av mens du holder flaska?)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

ha ha så mange bra "tvangstanker"

ble overasket over hvor mange jeg kjente meg igjen helt eller delvis. :p

 

skrive et par da!

-det med første laget på osten.

-skjekke kjøleskapet/matskap mange ganger om dagen.

-mobil i høyre og peng i venstre. (og ikke noe mer i lomma!)

-DVD rett vei i cover/cd mappe

-låser aldrig utgangsdøra så sant jeg ikke er borte.

(heller ikke om natta(hvet ikke hvorfor))

-sitter som oftest og fikler med noe i timer, under film og ellers da jeg ikke har noe og gjøre..

 

gadd ikke skrive de jeg kjente meg igjen delvis. ;)

Lenke til kommentar
Altså, volumet på alt SKAL være partall.

6514459[/snapback]

 

Volumet på forsterkeren til anlegget MÅ stilles opp/ned 5 hakk av gangen, sånn at den f.eks står på 55, 90, 75, whatever. 63. funker f.eks ikke. Så det er enten alltid litt for lavt, eller litt for høyt. Både meg og min bror gjør dette :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Alle her er enige i at partall er penere en oddetall? :p
Jupp. Tror kanskje det har noe med balanse å gjøre. Dersom du har et oddetall vil den ene halvdelen være større enn den andre, det liker vi ikke.
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke ha lyden på TV på 13. Og helst ikke høyere enn 38.

Jeg sjekker at stekeovnen er avslått to ganger før jeg legger meg.

Jeg sjekker at døra er låst før jeg legger meg hvis jeg er alene.

Kan ikke tråkke på komlokk det står 40 på. Hvis så må jeg slå meg selv 3 ganger, eller slå de jeg går sammen med som tråkker på det.

Jeg må si godnatt til 7 personer inni meg før jeg sovner.

Sjekker ofte at nøklene ligger i veska når jeg er ute. Også at mobilen er i lomma.

 

 

Hmm, kommer ikke på mer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...