stigos3000 Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Skrevet 18. juli 2006 OT: Jeg husker å ha møtt deg en eller annen plass, husker nanet ditt veldig godt. Hvilken guild er du i? 6512993[/snapback] Var i Ashbringer en liten stund men de disbanda en uke etter jeg joina, nå er jeg i comfortably numb. Jeg har funnet ut at jeg skal joine alle zg og aq raids å få rep, så skal jeg kjøpe enchants og patterns . Skal også kjøpe meg masse tailoring patterns og res gear. Må bare vente på en god dagger/sword til å enchante +30 spell damage. Har og en hunter på 22, veit ikke om jeg skal twinke den eller levle den men regner med å bruke no penger på den. Takk for gode svar, denne tråden ble lang og nå trenger jeg ikke fler tips. God sommer!
Empire of the Sub Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Kjøp encrypted twilight tekster og bli exalted med cenarion hold.
Xtra Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Skaff: Exalted CC, Brood(mulig det funker kun til Friendly?) og Zandalar Tribe, så har du litt å stikke fingrene i 6512941[/snapback] Brood of Nozdormu rep går kun til 2999/3000, altså du blir ikke friendly uten insiginas fra AQ 40 bosser.
Feonar Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Sell charactern på eBay, så stikker jeg og du på Olympia og spiser pizza. Evt, vi kan kjøpe en Avtomat Kalashnikova 47 og blaste Åse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå