Gå til innhold

Metallica - albumguide og diskusjon


mb_zzz

Hvilket album av Metallica liker du best?  

402 stemmer

  1. 1. Hvilket album av Metallica liker du best?

    • Kill 'Em All (1983)
      27
    • Ride the Lightning (1984)
      64
    • Master of Puppets (1986)
      122
    • The $5.98 E.P.: Garage Days Re-Revisited (1987)
      0
    • ...And Justice for All (1988)
      63
    • Metallica (1991)
      57
    • Live Shit: Binge & Purge
      6
    • Load (1996)
      7
    • ReLoad (1997)
      8
    • Garage Inc. (1998)
      6
    • S&M (1999)
      24
    • St. Anger (2003)
      14
    • Death Magnetic (2008)
      6


Anbefalte innlegg

Ja, jeg ble selv medlem av MetClub for litt over en uke, og må absolutt si det (for meg, hvert fall) er verdt penga totalt sett over et år. Mange konserter man kan forhåndsbestille til hvis man har mulighet til å dra litt andre steder enn den ene gangen av og til de kommer til Norge, og generelt sett mange fordeler. Synes nesten medlemspakken i seg selv er verdt kronene. :p Men selvfølgelig, avhenger jo også litt av hvor mye penger man tjener og hvor mye man har å rutte med, men kan absolutt anbefales. Hvis jeg mot alle odds skulle bli trukket ut for Meet & Greet i tillegg kommer jeg til å gå banans. :p Metallica vet å ta vare på fansen din, de som betaler i det minst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dæven steike. Stod opp halv fem i dag, tok toget til Oslo 05:36 fra Asker, var utafor Spektrum rundt klokka seks og stelte meg i køen for de uavhentede billettene. Allerede da var det 10-12 stykker foran meg, og jeg begynte å miste trua på at jeg fikk billetter. Ingen visste hvor mange billetter som faktisk var igjen, så det var 3 nervøse timer. Gjett hva?

 

 

JEG FIKK TAK I BILLETT :D

 

Lenke til kommentar
Dæven steike. Stod opp halv fem i dag, tok toget til Oslo 05:36 fra Asker, var utafor Spektrum rundt klokka seks og stelte meg i køen for de uavhentede billettene. Allerede da var det 10-12 stykker foran meg, og jeg begynte å miste trua på at jeg fikk billetter. Ingen visste hvor mange billetter som faktisk var igjen, så det var 3 nervøse timer. Gjett hva?

 

 

JEG FIKK TAK I BILLETT :D

 

Var det mange som fikk?

Lenke til kommentar

Det var ikke så mange i kø. Totalt vil jeg tro at det var 40 i køen, men jeg vet ikke hvor mange som fikk. Tipper det gikk ut 30 billetter på de 15 første folka eller noe sånt, som jeg var en av. :mrgreen: Men etter det måtte jeg tilbake til skolen, så vet ikke hvordan det gikk med de bak meg i køen.

Lenke til kommentar
Dæven steike. Stod opp halv fem i dag, tok toget til Oslo 05:36 fra Asker, var utafor Spektrum rundt klokka seks og stelte meg i køen for de uavhentede billettene. Allerede da var det 10-12 stykker foran meg, og jeg begynte å miste trua på at jeg fikk billetter. Ingen visste hvor mange billetter som faktisk var igjen, så det var 3 nervøse timer. Gjett hva?

 

 

JEG FIKK TAK I BILLETT :D

 

Det er jo kjempe bra. Grattis. Ble det stå eller sitteplass?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...