Gå til innhold

Metallica - albumguide og diskusjon


mb_zzz

Hvilket album av Metallica liker du best?  

402 stemmer

  1. 1. Hvilket album av Metallica liker du best?

    • Kill 'Em All (1983)
      27
    • Ride the Lightning (1984)
      64
    • Master of Puppets (1986)
      122
    • The $5.98 E.P.: Garage Days Re-Revisited (1987)
      0
    • ...And Justice for All (1988)
      63
    • Metallica (1991)
      57
    • Live Shit: Binge & Purge
      6
    • Load (1996)
      7
    • ReLoad (1997)
      8
    • Garage Inc. (1998)
      6
    • S&M (1999)
      24
    • St. Anger (2003)
      14
    • Death Magnetic (2008)
      6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, ikke ukjente blant fansen, men det er ikke de låtene jeg likte best de første gangene jeg hørte albumet, og det er ikke de låtene folk flest trekker fram.

 

Thingy anser jeg som svakest på Puppets faktisk. Likte den i begynnelsen, men jeg gikk litt lei av den over tid. Har alltid vært svak for Sanitarium. Den har flest avspillinger av alle på min iTunes. :)

Endret av Hegland
Lenke til kommentar
Altså, ikke ukjente blant fansen, men det er ikke de låtene jeg likte best de første gangene jeg hørte albumet, og det er ikke de låtene folk flest trekker fram.

 

Thingy anser jeg som svakest på Puppets faktisk. Likte den i begynnelsen, men jeg gikk litt lei av den over tid. Har alltid vært svak for Sanitarium. Den har flest avspillinger av alle på min iTunes. :)

 

Sanitarium :love: Kanskje min favorittsang nr 1, varierer litt, men faller ganske ofte på den. Den er så fantastisk live også, "reeeach for me <stedsnavn>" og "Hey, leave me the fuck alone" . Gåsehud :D Og James synger den alltid like bra, etter min mening

Endret av Arsenal89
Lenke til kommentar
Head's Up . . . More Tour Dates Coming Your Way [ 10/12/2008 ] [ back ]

 

 

Hey Clubbers, we're seconds away from announcing more indoor tour dates . . . this time in Europe. We wanted to let you know first that they're coming because once we make the announcement, Club pre-sales will be starting 24 hours later in most cities.

 

Keep watching your e-mail, logging in here, and in general putting your Metalli-meter on high alert!!

 

Det var i går.. Kommer sikkert noe snart :) Får virkelig håpe at Telenor Arena er blant datoene.. Og da skal ikke billettservice ødelegge for meg denne gangen :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Gleder meg til Europa-datoene kommer, Har blitt medlem av MetClub nå så da skal det sikres billetter tidlig. ^^ Etter hva jeg forstod bekreftet vel Lars at de kom til Oslo, så da bør den være i boks. Tror også jeg kommer til å dra til et annet land også, for eksempel England eller Tyskland. Det holder ikke med bare én Metallica-konsert. :p Om de samtidig legger inn noen utendørsdatoer til sommeren så hadde ikke det gjort noe heller, men ser på det som lite sannsynlig all den tid de har besøkt Norge veldig mye de siste årene. Blir vel i så fall tredje konsert her på under to år om de kommer på nyåret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...