grrcarl Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 La merke til en sprekk på DS Lite'n min i dag... På høyre side bak på festet til den øvre skjermen. Sjekket DS Lite'n til dama, jommen var det ikke en helt lik sprekk der, på nøyaktig samme sted.. Vi har behandlet dem veldig pent, og jeg skjønte ikke dette. Bestemte meg for å google litt, og wow: http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=8482 digg.com link: http://www.digg.com/gaming_news/DS_Lite_Cracking_Up Og garantien dekker IKKE dette som ser ut som en produksjonsfeil? It happened to me too. I treated my DS lite like a baby, heck I even used a Nintendo brand case. I called Nintendo about 3 days ago and the rep said he won't take it back because the warranty does not cover cracks and the guy said it must have been my fault and he could have it repaired for $50 (because its still under warranty). I grumbled to him and finally said I'd live with it.
Excelsion Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 De som opplever det skriker høyest er det ikke sånn det er da? Mine 2 har iallefall ikke sprukket. Synes det høres snodig ut at man ikke har hørt noe spesielt om det før nå, den har jo vært i Japan ei stund.
grrcarl Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Var nettopp innom forhandleren vi kjøpte dem hos, Spiderman Drammen. Han tok det veldig seriøst og ringte leverandøren sin. Selv om de erkjente ikke å ha hørt om problemet før, skal vi levere dem tilbake og få nye. Nå er det bare 3 uker siden vi kjøpte dem, men dette er virkelig bra service. Det er liten tvil hvor mine fremtidige konsoll- og spillkjøp vil gjøres. Props til Spiderman, og et stille sukk til DS Lite med produksjonsfeil i plasten.
Kamikazesmurf Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Spiderman i gågata i Drammen ruler stort på kundeservice!
grrcarl Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Spiderman i gågata i Drammen ruler stort på kundeservice! 6505131[/snapback] Ja, kjempebra altså.
Typho Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Nå har Gamespot skrevet om det på sine sider også. Håper det bare er en liten prosent av maskinene som har denne defekten.
TCi Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Hmm.. Dette skal jeg holde øynene oppe etter. Må være en produksjonsfeil av en sort. Sjeldent at konsoller fra Nintendo blir lett ødelagte. Min ser helt fin ut, bare en måned gammel riktignok. Har behandlet den ganske fint.
Nitrius Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Lest om dette selv, men har ikke skjedd med min ds lite hvit enda, og håper det ikke skjer heller, men skal garantert ha ny hvis det skulle skje, for jeg som regel behandler konsollene mine veldig pent. Synd er dette værtfall.
TCi Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Nintendo har svart på dette. "We are not aware of any problems with the hinge of the DS Lite, however if someone experiences a problem with their DS Lite they should contact their local customer services department. The DS Lite carries a one year warranty for manufacturing defects, if the fault is covered under the warranty it will be repaired free of charge if not then customer services will provide a cost for repairing the product. For warranty repair information, all technical enquires [sic] including servicing products, guarantee information, troubleshooting, part orders and release dates in the UK, please contact our Customer Service department (Monday - Friday 8:30am-7pm)." http://www.joystiq.com/2006/07/18/nintendo...he-hinge-of-th/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå