Gå til innhold

Quitta guilden etter første raid run

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis du drar fra guilden fordi du ikke fikk et item som ikke er særlig bra til priests en gang, så kan du bare ha det så godt.

6506280[/snapback]

vell, for en shaodwpriest er det ikke så ille for de som ikke har tilgang til MC/Ony

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mye sterke meninger her...

Hvis alle andre items ble linket i chat (noe jeg strengt tatt mener er påkrevd, ettersom TS kan bryte opp, falle ut, etc...) unntatt turbanen; så er det jo raidleader som bryter normen, ikke trådstarter. Derfor er det raidleader som skal lastes for feiltagelsen.

At itemet i tillegg gikk til kona hans er jo noe alle burde skjønne ikke akkurat er en formildende omstendighet når det gjelder mistanker om triksing og favorisering.

Om det virkelig var favorisering er vel hipp som happ... Hvis det virkelig var det, kan det uansett hende raidleader skjerper seg hvis man sier fra på en ordentlig måte at han har driti seg ut.

Personlig hadde jeg nok ikke tatt en /gquit, men så hadde jeg nok lagt det guildet på hylla lenge før jeg hadde opplevd å være aktiv trialist i en måned.

[EDIT]: Det virker som noen synes at trådstarter fortjente å ikke få rulle på itemet som "straff" for at han ikke var på TS. Det er bare tullete å si.

Har han først fått bli med i raidet, så skal han ikke forskjellsbehandles. Det hadde rett å slett bare vært å utvise svært dårlige leder egenskaper.

Endret av Rata101
Skrevet

Det var tydeligvis ikke et krav om å være på TS, ettersom han gjorde raidleder oppmerksom på at han ikke var på TS, og fikk bli med allikevel.

Han sier at de bruker TS, ikke at det var et krav for alle å bruke det

.

Dere lar deres egne subjektive holdninger farge det som reellt har hendt her. Hva dere synes om folk burde være på TS i et raid eller ikke, er irrelevant.

De bruker Teamspeak, men jeg har ikke installert det enda. Jeg sa i fra om det før vi kjørte run'en

Han sa fra. Han fikk være med allikevel.

Da fortjener han lik behandling på linje med de andre i guildet. Dvs. å bli informert om det som skjer.

Når raidleder er blitt gjort oppmerksom på at en spiller ikke er på TS, og allikevel lar ham få bli med, så er det raidleders ansvar å påse at han blir informert om hva som skjer.

Det er helt utvetydig hvor ansvaret ligger. Nemlig hos raidleder.

Skrevet

Slutt å bruke tid på slike tullediskusjoner. Stikk heller å spill litt :)

Menne... Min mening:

Hvis man er trial-medlem, og guildet bruker TS eller Ventrillo når de kjører instancer(likegyldig om det er UBRS eller aq40), så har man bare med å innstallere det. Så det er litt sløvt av tråd-starter.

MEN:

Raidledern.. glemte han det? Hvis han sier han glemte det, så stol på det. Er ikke vits å lage krangling og misnøye hvis man ikke er 100% sikker på at noe "ulovlig" er skjedd, selv om mistanken er der. På en annen side, hvis han gjorde det med vilje, så syns jeg at alle i guildet ditt skal be han reise en viss plass, fordi han viste at du var for sløv til å installere TS/ventrillo.

grunnen til at jeg skriver her og ikke spiller:

Noe jævla kødd med kontoen min ! urk...

Skrevet (endret)
Slutt å bruke tid på slike tullediskusjoner. Stikk heller å spill litt :)

Menne... Min mening:

[...deltar i tullediskusjonen istedenfor å gjøre noe "fornuftig"]

grunnen til at jeg skriver her og ikke spiller:

Noe jævla kødd med kontoen min ! urk...

6508366[/snapback]

ROFFEL! Dobbeltmoralen lenge leve :!:

Endret av Rata101
Skrevet

jeg skjønner godt att dettaa går mye på prinsipp..

men tror ikke jeg hadde brydd meg så mye om det. alså greit og quite guilden etter en sån ting uansett i grunnen med mindre det er en bra guild.

Skrevet (endret)
Pimp Hat fra Strat > Spellweaver   :love:

6510383[/snapback]

Njaaaaaaaaaaaa. Vil si de er ganske likestilt.

Felt hat for looks i hvertfall.

On-Topic:

Herregud, man linker da items i raidchat selvom raidet er på ts/vent.

Dessuten er det latterlig av guildet å påkreve ts i UBRS!

Flaks at det ikke var en sjeldnere dropp.

Endret av stigos3000
Skrevet (endret)

Var ikke inne på denne sida i går. Ser at det er mange meninger om saken.

Jeg er enig med dere om at jeg burde ha installert TS. Men jeg hadde akkurat funnet ut at jeg var blitt oppgradert til medlem i guilden og det var meningen at jeg skulle installere TS, men så ble jeg spurt om å være med i UBRS. I tillegg må jeg si at guilden gjør ZG/MC og begynt med AQ og jeg hadde aldrig meldt meg på noen av de raidene uten at jeg hadde installert TS. Jeg angrer ikke at jeg quitta likevel.

Og til de av dere som sier at det ikke er en særlig bra item for priest. Skal ikke priest kunne ha utstyr for mer effektiv grinding og det var en annen priest som fikk itemen(hun rollet 4).

Endret av Wowaddict
Skrevet

1.) guildruns til UBRS :dontgetit:

2.) 1 mnd trial for en ubrs guild :!: :!:

3.) quitte guilden for en ubrs blue dropp :!: :!:

4.) Teamspeak for UBRS :!: :!:

5.) det er tross alt din skyld at du ikke hadde teamspeak :roll:

for og være enig på ett punkt virker det litt teit det raidleader gjorde.. og skjønner på en måte at du ikke gidder og være i et guild med en fucked GM...men det fortsatt et UBRS raid.. noe som blir gjort med random groups 10x ganger på en dag

og ærlig talt.. den turbanen er ikke noe du skall samle på som prest uansett..go og fetch noe healing gear så du ivertfall kan dra noen turer i MC, noe jeg synes er MINIMUM nå tildags etter at de fleste servere har endel guilds som ivertfall har neff på farm med bind for øya.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...