Gå til innhold

Din favoritt instance


Hva er din favoritt-instance? Hæ?  

220 stemmer

  1. 1. Hva er din favoritt-instance? Hæ?

    • The Deadmines
      13
    • Shadowfang Keep
      5
    • The Stockade
      1
    • Gnomeregan
      5
    • The Scarlet Monastery
      27
    • Uldaman
      6
    • Temple of Atal'hakkar (The Sunken Temple)
      4
    • Blackrock Depths
      6
    • Lower Blackrock Spire
      0
    • Upper Blackrock Spire
      7
    • Stratholme
      8
    • Scholomance
      2
    • Molten Core
      15
    • Blackwing Lair
      24
    • Zul'Gurub
      15
    • Naxxramas
      15
    • Ragefire Chasm
      0
    • Wailing Caverns
      5
    • Blackfathom Deeps
      2
    • Razorfen Kraul
      1
    • Razorfen Downs
      2
    • Zul'Farrak
      11
    • Maraudon
      12
    • Dire Maul
      5
    • Onyxia's Lair
      9
    • Ahn'Qiraj 20
      7
    • Ahn'Qiraj 40
      12


Anbefalte innlegg

Ja, hva er folkets favoritt-instance? Kan egentlig ikke uttale meg, for har bare en char på lvl 43..

 

Men hittil er Gnomeregan den kuleste, helt unikt "landskap" og byggestil som du ikke møter på i andre deler av Azeroth. Pluss at midt inni instancen er det en "clean zone" som fiendene ikke har klart å tatt enda.

 

2.plass er vel Uldaman, den minner meg om Moria fra LOTR, med store underjordiske haller og veggmalerier (lagt merke til de?). Også det med scepteret som åpner den store døren til den ene bossen, fantastisk laget:D

Endret av Speik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tjaa, "Inner maraudon" eller hva den heter, det er den maraudon man trenger scepteret for å komme inn, der mand etter laangt ned i ett stor vann i starten. Den synest jeg var veldig stilig.

 

UBRS er jo ikke så verst de første 5 gangene heller :p

 

The deadmines er jo litt gøy også. Jeg har faktisk aldri vert i Gnomeregan eller runda hele BFD.

 

1 plassen kan jo kanskje gå til BRD eller hva den heter, der opningen til MC er, den store lavafossen hvor man kan smelte dark iron, dvergebossen, og hallen før der som minner om lord of the rings i moria:D

 

Synest faktisk slike instancer var mye mer gøye enn MC og ZG fks.

 

EDIT: Når jeg tenker over det er spillet mye gøyere fra level 1-60 enn level 60..

Endret av genetex
Lenke til kommentar
Tjaa, "Inner maraudon" eller hva den heter, det er den maraudon man trenger scepteret for å komme inn, der mand etter laangt ned i ett stor vann i starten. Den synest jeg var veldig stilig.

 

UBRS er jo ikke så verst de første 5 gangene heller :p

 

The deadmines er jo litt gøy også. Jeg har faktisk aldri vert i Gnomeregan eller runda hele BFD.

 

1 plassen kan jo kanskje gå til BRD eller hva den heter, der opningen til MC er, den store lavafossen hvor man kan smelte dark iron, dvergebossen, og hallen før der som minner om lord of the rings i moria:D

 

Synest faktisk slike instancer var mye mer gøye enn MC og ZG fks.

 

EDIT: Når jeg tenker over det er spillet mye gøyere fra level 1-60 enn level 60..

6501136[/snapback]

WORD :w00t:

Lenke til kommentar

Scarlet Monastery når jeg er Alliance. Som level 30-ish drar man uten mount fjernt fra alle nære Alliance-byer inn i Forsakens territorium. Reisen går forbi vår falne by Lordearon og opp til selve klosteret - Scarlet Monastery.

 

Det henger lik fra trær i det man nærmer seg. Bakgården vitner om at fremmede ikke er særlig velkommen. Når man kommer seg inn i gangen, har man fire valg: Graveyard, Library, Armory og Cathedral. Alle sammen med bra scripta bossfights, spesielt i Armory og Cathedral. Bossene har stemmer og er litt vanskelige. <3<3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...