Gå til innhold

Student trenger hybel.


Skogli

Anbefalte innlegg

For en lang, lang stund siden så opprettet B|Real en tråd, der han lurte på om noen visste om en hybel/leilighet på Flisa.

 

Nå spør jeg: Noen som vet om en hybel til leige i Os?

 

zett.no og finn.no er gjennomsøkt.

 

Hva heter lokalavisen der nede?

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger forsåvidt en passende leilighet. Noen? Visse krav til moderne innredning og sentral beliggenhet. Bør inneholde et lite vinskap(eller døgnåpen vinkjeller), plass til store mengder cola light, to soverom med connecting slik at det ene kan brukes til klesskap og en stue med skipsgulv.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Jeg trenger forsåvidt en passende leilighet. Noen? Visse krav til moderne innredning og sentral beliggenhet. Bør inneholde et lite vinskap(eller døgnåpen vinkjeller), plass til store mengder cola light, to soverom med connecting slik at det ene kan brukes til klesskap og en stue med skipsgulv.

6499972[/snapback]

Du vil ha leilighet til mangfoldige tusen og jeg vil ha en liten hybel til minst mulig penge.... ;)

Lenke til kommentar
For en lang, lang stund siden så opprettet B|Real en tråd, der han lurte på om noen visste om en hybel/leilighet på Flisa.

 

Nå spør jeg: Noen som vet om en hybel til leige i Os?

 

zett.no og finn.no er gjennomsøkt.

 

Hva heter lokalavisen der nede?

6499372[/snapback]

Du snakker vel ikke om OS I ØSTERDALEN?! :confused: :!:

Lenke til kommentar
For en lang, lang stund siden så opprettet B|Real en tråd, der han lurte på om noen visste om en hybel/leilighet på Flisa.

 

Nå spør jeg: Noen som vet om en hybel til leige i Os?

 

zett.no og finn.no er gjennomsøkt.

 

Hva heter lokalavisen der nede?

6499372[/snapback]

Du snakker vel ikke om OS I ØSTERDALEN?! :confused: :!:

6500180[/snapback]

Hehe, har kanskje forklart meg dårlig der.

Os i Hordaland, et lite stykke utenfor Bergen.

Lenke til kommentar
For en lang, lang stund siden så opprettet B|Real en tråd, der han lurte på om noen visste om en hybel/leilighet på Flisa.

 

Nå spør jeg: Noen som vet om en hybel til leige i Os?

 

zett.no og finn.no er gjennomsøkt.

 

Hva heter lokalavisen der nede?

6499372[/snapback]

Jeg leiter også etter hybel på Os faktisk.

Så hvis noen har peiling så gi en lyd?

 

Skal du gå på Os Vgs?

Lenke til kommentar
Jeg trenger forsåvidt en passende leilighet. Noen? Visse krav til moderne innredning og sentral beliggenhet. Bør inneholde et lite vinskap(eller døgnåpen vinkjeller), plass til store mengder cola light, to soverom med connecting slik at det ene kan brukes til klesskap og en stue med skipsgulv.

6499972[/snapback]

Da regner jeg med at Frelsesarmeen blir glade når du vokser fra alle disse klærne.

Lenke til kommentar
Ahh. Jeg skal på ambulansefag.

Edit: Har tenkt å kontakte skolen jeg også. Fått noe svar?

6500957[/snapback]

Kult.

Jeg sendte mail på lørdagskvelden, enda ikke fått svar, trur jeg får det i løpet av kommende uke.

 

Skulle ikke du til Sogn, Skogli? :hmm:

6501148[/snapback]

Det var en liten stund jeg ville der ja, transportfag. Men vil heller på anleggsmaskinfører, og de to skolene som er alternative for meg er Os vgs og Bryne vgs.

Lenke til kommentar

Jeg bodde på os dette skoleåret, om du er interessert i mer info, kontakt meg på pm.

 

Hybelen er ikke så utrulig stor, ligger ganske sentralt (remabutikk rett i hagen).

 

EDIT: Jaja, siden me er inne på hybel, noen som har tips på hybel i Sauda (rogaland)? Helst ikke så langt fra Sauda Vidergåande Skole.

 

Robin :)

Endret av rob|n
Lenke til kommentar
Jeg trenger forsåvidt en passende leilighet. Noen? Visse krav til moderne innredning og sentral beliggenhet. Bør inneholde et lite vinskap(eller døgnåpen vinkjeller), plass til store mengder cola light, to soverom med connecting slik at det ene kan brukes til klesskap og en stue med skipsgulv.

6499972[/snapback]

 

har vært med og lagt skips gulv, makan til graps. men ble fint til slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...