Gå til innhold

Arbeiderpartiet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell de har bra oppsluttning de ,Er jo 1/5 del av norge velgere som stemmer dem.

Over det tilogmed , det er jo litt under millionen da og dere kan ikke si at 1mill er lite.

 

Men det kommer seff ann på hva slags skala du regner med.

Men Kystpartiet har feks dårlig oppsluttning i landssammenheng.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Vell de har bra oppsluttning de ,Er jo 1/5 del av norge velgere som stemmer dem.

Over det tilogmed , det er jo litt under millionen da og dere kan ikke si at 1mill er lite.

Er du helt dust. Tror du at en parti som får 20% på meningsmålingene har støtta en 1 million velgere.

I Norge er det vel 2 millioner stemmeberretigede. Av disse bruker mellom 60 og 70 % stemmereten. Tenker vi sier 400000 stemmer er mer korrekt.

Lenke til kommentar

Hihi FiskePinna, la meg gjette hva du drev med for et par timer siden:

 

Oppgitt over at det akkurat nå ikke er noen gode diskusjoner på forumet du kan slenge ut provoserende meninger i, bestemte du deg for å lete litt i eldre tråder. Du tenkte at et søk på politiske partier, som f.eks. AP, ville gi noen gode treff. Så fant du denne tråden. Her så du at CFD har gjort et elendig anslag, derav fulgte din kommentar sånn ca. 10 MÅNEDER på etterskudd.

 

Riktig?

 

(PS, bare start en tråd med et skikkelig brennhett tema, så skal jeg være med å kverulere til du blir blå)

Lenke til kommentar
Hihi FiskePinna, la meg gjette hva du drev med for et par timer siden:
Du gjettet feil.

Fasit: Jeg kjedet meg og kikket i gamle "annet" i offtopic. Da jeg så AP ble jeg nyskjerrig på hvorfor denne ikke var flyttet (da jeg trodde den var feilpostet.) Når jeg så ser en slik enorm feil i et innlegg, bruker jeg 2 minutter på å koorigere feilen. Da gir jeg f'n i om tråden er 10 mnd gammel.

Og, du Kowalski synes det er artig å pirke på de med annen politisk legning. End of discussion.

Lenke til kommentar
Hihi FiskePinna, la meg gjette hva du drev med for et par timer siden:
Du gjettet feil.

Fasit: Jeg kjedet meg og kikket i gamle "annet" i offtopic. Da jeg så AP ble jeg nyskjerrig på hvorfor denne ikke var flyttet (da jeg trodde den var feilpostet.) Når jeg så ser en slik enorm feil i et innlegg, bruker jeg 2 minutter på å koorigere feilen. Da gir jeg f'n i om tråden er 10 mnd gammel.

Og, du Kowalski synes det er artig å pirke på de med annen politisk legning. End of discussion.

 

fortsatt bumping :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...