Gå til innhold

Noe vits og starte og spille wow?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Nei, ikke begynn.

Wow vil i mine øyne bli ødelagt etter expansion. (imo)

Blizzard begår nå samme feilen som ble gjort av skaperne av everquest.

Everquest mistet spill massen sin pågrunn av expansions og altfor store endringer, for ofte.

wow=grinding og atter grinding=kjedelig og tidkrevende.

Selv har jeg nedelig klart å gi meg etter 1.5 år med spilling.

Jeg nyter å ikke være hekta på wow.

Conan spillet derimot, det har jeg trua på.

6494959[/snapback]

LOL?! alle mmo er det grinding og atter grinding... så det kriteriet ditt der gikk rett idass, blir like mye grinding av noe slag i Conan og, og jeg har lest å sett litt på Age of Conan og jeg syns det er lattelig..

ikke hør på han her,som du ser så spiller han paladin, ekke rart han er små rar i hue... MMO er MMO, grindinga slipper du ikke unna uansett.. å om du begynner wow nå så er ikke det no problem.. tar ikke så lang tid å bli 60.. kan du til og med greie hvis du starter å spille smått nå..

lite tips hvis du vil bli hekta på wow.. ikke spill paladin... buff bot og support healer er lite gøy... lag deg en priest eller en rogue eller warlock, de lvler passe fort, priest og warlock er også ganske ettertrakta

Endret av Darkey
Videoannonse
Annonse
Skrevet

de siste 8mnd har jeg vel farmet kanskje 10timer tilsammen, så kan ikke si at wow bare er grinding.. har nok med penger uten å kjøpt penger, gjelder bare velge rett professions og kjøpe og selge på AH..

Wow er det beste MMORPG spillet for tiden, og etter min mening så ser jeg ikke at Age of conan og Warhammer online skal ha en sjanse mot WOW...

Skrevet

Jeg startet wow i februar... Spilt siden da, konstant! Farmet, raidet og livet mitt snudde totalt :/

Wow ble som en "jobb" måtte alltid møte opp til raid tider og alltid være der vist guilden trengte det. Til slutt bestemte jeg meg for å stoppe helt, sa opp betaling, og det gikk en uke før jeg var tilbake der jeg var... Slik varte det frem til nå. Fikk en kompis til å bytte passord, så jeg ikke kommer inn på accounten min mer.

Nå trives jeg, slipper alt maset 24/7

:D :D

Skrevet (endret)

Bare som det er sagt; tviler på at denne tråden kommer til ende med en fast konklusjon, så hvorfor ikke bare stoppe nå?

Person A synes WoW suger.

Person B synes WoW er kjekt.

Person C har sluttet med WoW og hater spillet.

Person D har ingen formening og liker fugler.

Person E har sluttet med WoW, synes fortsatt at det er et knakende bra spill, men savner heller ikke spillet.

Person F har sluttet med WoW, synes fortsatt at det er et knakende bra spill, men savner spillet.

God Jul, god natt og Godt Nyttår! :)

:Oppdatert :p :

Endret av heanwi
Skrevet

Ingen som har en 55+ mage (alliance) som dem vil trade med en 60 Warrior med 4 epix og resten DPS gear fra ZG, har access til MC,BWL,Onyxia. 117Fire resistance og Tanking gear..

Warriorn er på Eonar, Tauren..

Vil så indelig spille med noen venner på Darksorrow men kan bare evt transfere.

PM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...