joacim2004 Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg har problemer med mozilla firefox og opera. Jeg kommer ikke inn på internett med noen av de, men internett explorer funker fint. Men jeg bruker mozilla fast, men funket plutselig ikke i går, så jeg testet opera og det funket heller ikke. Så nå er det bare IE som funker. Og jeg hater det og hakke lyst å bruke det. Noen som vet hva som er feilen? Takker for svar!
joacim2004 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Skrevet 14. juli 2006 Ja, skrudde den av til og med når jeg kjørte programmene.
pmarius Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hvis IE funker så er jo maskinen på nett. Antagelig er det du som gjør noe feil. Prøv å åpne Opera, skriv f. eks www.vg.no i adressefeltet og trykk Enter. Hva skjer da?
joacim2004 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Skrevet 14. juli 2006 Feil! Klarte ikke å koble opp mot tjeneren Du prøvde å gå til adressen http://www.vg.no/, som er utilgjengelig for øyeblikket. Kontroller at nettadressen (URLen) er skrevet riktig og prøv så å oppdatere siden. Så kom opp sånn kontrol det og det. Men sjekket ting, prøvd å oppdatere feks programmer som Spyware Doctor og det funker ikke å update heller. MSN og IE er det som funker på nett men updates og Mozilla/Opera funker ikke.
pmarius Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 (endret) Du skrev at du kom deg på nettet i IE. Da regnet jeg med at nettet var ok. Men nå høres det ut som om du ikke kommer deg på nettet i det hele tatt. Har du sjekket at alle kabler sitter som de skal? Har du vanlig bredbånd? Endret 14. juli 2006 av pmarius
joacim2004 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Skrevet 14. juli 2006 Har trådløs. Adsl! Nettet funker jo fint med IE og MSN men skjønner ikke hvorfor det ikke funker å kjøre Mozilla/Opera og ikke oppdatere program..
Pricks Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Det er nok brannmuren som blokkerer. Selv om du tror du har skrudd den av er det ikke sikkert du faktis har det...
UhlHerjar Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) har akkuratt samme problem her, har 2 maskiner som er nyformatert. første er bærbar som kjører trådløst, denne klarer å åpne sider både med mozilla og IE andre er stasjonær som også kjører trådløst, denne klarer ikke å åpne sider med verken mozilla eller opera, men IE fungerer. har ikke testet opera på den bærbare enda, men mozilla fungerer der. bærbare kjører Norton Internet security stasjonære kjører Windows brannmur og AVG free, har lagt til mozilla i windows brannmuren har prøvd å slått av windows brannmuren, dette fungerte fortsatt ikke. Og det kan ikke være ruter brannmuren, siden bærbare virker? Endret 10. desember 2006 av UhlHerjar
qualbeen Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 i stedet for å slå av brannmurer, hva med å tillate Opera og Firefox tilgang til internett? Det høres nå ut som en bedre løsning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå