Gå til innhold

1 2 3 4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Navn: Polo

Beskrivelse: (Verdensberømt) Mint-type snop fra England. Er en rund artig sak med et hull i. Smaker fortreffelig.

Navn: Skittles

Beskrivelse: "Frukt"snop fra England

Navn: Gresk (ikke Gesk) Yoghurt

Beskrivelse: Vet ikke det nøyaktige navnet, men det var en spesiel Naturell yoghurt med honning som du kunne ta oppi. Mmmmhm!

Navn: Flere Fanta typer

Beskrivelse: Hvis man skal ha mange av fanta typene, så må man reise til Sverige, men jeg vil ha flere fantaer i Norge.

(Beklager hvis noen av disse er sagt før).

Endret av Edmund Blackadder
Navn: Ukjent

Beskrivelse: Grønn is, med sjokoladetrekk på øvre halvdel. Med pæresmak.

Sist sett: Hm, jeg husker at jeg spiste den når jeg var rundt 5 år, altså i 94-95. Etter det vet jeg ikke hvor lenge den var i salg.

Denne isen er dyyypt savnet. Andre pæreiser har jeg prøvd, men ingen er som denne.

6488973[/snapback]

Fredrik spiste da no sånt forrige summit.. Vet ikke om det er riktig da men..

Kjøpt på Coop mega på råholdt (siden av Søndre samfund) for et år siden.

Savnes i de fleste hyller...

eple å pære, brennebrus eller hva det heter...

Namm!

6584340[/snapback]

Det finnest ennå, pære, sitron, ananas, cola smak. Eple er jeg usikker på..(Brennebrus)

Edit: De koster 6.50 kr. (det er inkl. pant) 0,5 l. Selges også i 1,5 l flasker.

6585401[/snapback]

Hvis du hadde lagt merke til at jeg skriver, savnes i de fleste butikkhyller....

Veit at den finnes, men vanskelig å få tak i ;)

Navn:Shio

Beskrivelse: Gjennomsiktig brus med appelsin, fersken eller solbærsmak. Umåtelig upopulær

Sist sett: Slutten av 1990-tallet

6488591[/snapback]

Den savner jeg og! Hvorfor forsvant den så fort? Alle jeg kjenner likte den godt!

6583661[/snapback]

fordi det er det samme som farris og bon-aqua samt alle de andre snarturene av 100% identiske vann med 1 dråpe et eller annet i.

6583909[/snapback]

Shio var ikke noe sånt tullevann. Det var en ordentlig brus med springvann, sukker, naturlig smaksstoff og kullsyre, men den var helt gjennomsiktig (alle smakene)!

Navn:Shio

Beskrivelse: Gjennomsiktig brus med appelsin, fersken eller solbærsmak. Umåtelig upopulær

Sist sett: Slutten av 1990-tallet

6488591[/snapback]

Den savner jeg og! Hvorfor forsvant den så fort? Alle jeg kjenner likte den godt!

6583661[/snapback]

fordi det er det samme som farris og bon-aqua samt alle de andre snarturene av 100% identiske vann med 1 dråpe et eller annet i.

6583909[/snapback]

Shio var ikke noe sånt tullevann. Det var en ordentlig brus med springvann, sukker, naturlig smaksstoff og kullsyre, men den var helt gjennomsiktig (alle smakene)!

6586860[/snapback]

Høres digg ut! :thumbup:

Navn: Soho

Beskrivelse: Sjokolade med tørket yoghurt inni.

Noen som husker den? Fanden den var god!

6595308[/snapback]

Muligens den som er "savnet" flest ganger her i tråden.

Det store problemet med denne var yoghurten. Det finnes som kjent masse bakterier i yoghurt, som gir den karakteristiske smaken. Når det er kjølig formerer de seg vel i et passelig bedagelig tempo, men når yoghurten står varm i lengre tid så... ja, du kan tenke deg selv. Derfor ble den trukket fra markedet (så vidt jeg vet).

Muligens den som er "savnet" flest ganger her i tråden.

Det store problemet med denne var yoghurten. Det finnes som kjent masse bakterier i yoghurt, som gir den karakteristiske smaken. Når det er kjølig formerer de seg vel i et passelig bedagelig tempo, men når yoghurten står varm i lengre tid så... ja, du kan tenke deg selv. Derfor ble den trukket fra markedet (så vidt jeg vet).

6597460[/snapback]

Samt at den solgte svært dårlig.

Navn: Trollbrus

Beskrivelse:Grønn brus med et troll avbildet på etiketten

Sist sett: ca. 1995

6488353[/snapback]

mener dette produktet enda er tilsalgs nordpå , er mack som er produsenten .

di har brukt samme smakent på flere varianter , blat annet en brus som het blå mandag , den var blå og smakte helt likt

6488748[/snapback]

Om eg ikkje tar feil, så selges denna bare på Senja Trollet. Ett troll på Senja i Troms.

Dem har den enda her ivertfall.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...