stpl Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hvilket spill skal jeg velge?? Altså skytespill! Noen forslag??
hardkjerne Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 (endret) Denne er vel kanskje feilpostet? Om du er på utkikk etter spill kunne det passet bedre i en av disse kategoriene: https://www.diskusjon.no/index.php?c=277 *Posten ble flyttet etter jeg postet min* Endret 13. juli 2006 av vembi
efikkan Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hei! Last ned demo-versjoner og se hvilket du liker best selv. Hilsen, efikkan.
El Matador Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hei! Last ned demo-versjoner og se hvilket du liker best selv. Hilsen, efikkan. 6485119[/snapback] Stottes fulgt ut. Ikke hOr pA hva andre sier
Armageddon Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Mine tips: Er du på utkikk etter et spill med utrolig bra singleplayer, samt et ganske bra multiplayer, gå for CoD 1 og 2.. Etter min mening er det det beste WW2 spillet der ute, tett etterfulgt av Brothers in Arms (Anbefales også). Har ikke prøvd multiplayeren, men har hørt mye positivt. Om du vil ha multiplayer only, gå for BF2. Masse våpen, kjøretøy, taktikk og en del maps. Det går en stund før du går lei av det. Pluss at det kommer/har kommet en del ekstrapakker. Men jeg anbefaler egentlig og kjøpe begge. Begge er liksom must-have spill hvis du liker FPS krigsspill.. Prøv demoer og test dem..
hugRmunR Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 (endret) Allerede nevnt; men last ned demoer og sjekk ut selv Endret 13. juli 2006 av Northern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå