Gå til innhold

Verdi på grafikkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem setter vel samvittighet foran penger?  :innocent:  Men ca 300-400 hadde jeg gitt. Men skulle jeg solgt det derimot :whistle:

6480732[/snapback]

 

Snakker vi lure folk?

`-isåfall, dårlig gjordt.

 

 

60% av nypris. Og det kortet koster ikke mye nytt, (om du enda får kjøpt det)

Lenke til kommentar

Tror jaggu data folk må være noe av de mest samvittighetsfulle mennesker som finnes. Her kommer en stakkar og spørr hva han kan få for ditt eller datt, så får han også tredd ned over hode att vis han tar mer enn det er han svindler.

 

Ta det du får enkelt og greit. Har fått bud på ting langt over hva jeg har forventet noen ganger og har ingen dårlig samvittighet for det.

Lenke til kommentar

Mener å huske at jeg ga litt over 3000 for kortet da det var nytt, så 60% av kjøpsverdien kan jeg jo leve med. ;)

 

Men det er bare å vente å se. Godt mulig jeg selger det til "høystbydende".

 

Dette handler ei om svindling. Jeg skal bare bli kvitt det, men helst uten å tape så altfor mye på det.

 

 

Takker forresten for hjelpen!

Lenke til kommentar

Er nok ikke 60% av kjøpsverdien de snakker om, men 60% av kjøpsverdien for et tilsvarende nytt produkt i dag. Dersom jeg husker rett er 5950 omtrent tilsvarende 9800XT som igjen er ~15% raskere enn 9800Pro hvis 6600GT også er ~15% raskere enn, så 60% av prisen til et 6600GT, eventuelt 7600GS. Disse kortene koster 800,- og 900,- men har samtidig lavere strømbruk, bedre DVI-TMDS, fås vifteløse, har bedre DX9 ytelse, har trolig bedre shader ytelse, så selv om 5950 eventuelt har litt bedre ytelse vil de fordelene veie opp for det.

 

Så 400,- bør du nok kunne være fornøyd med.

Lenke til kommentar

"låner" denne tråden litt sia vi først er inne på temaet...

Jeg har et ATI Radeon x800Pro AGP Vivo kort, som jeg for ett år siden flashet og klokket til tilsvarende XT kort. Hvor mye kan jeg egentli ta for det? Har gått som tog på skinner nå hele tia mens jeg har hatt det.. ca 1 år gammelt.

Endret av Skofus
Lenke til kommentar
Mener å huske at jeg ga litt over 3000 for kortet da det var nytt, så 60% av kjøpsverdien kan jeg jo leve med. ;)

 

Men det er bare å vente å se. Godt mulig jeg selger det til "høystbydende".

 

Dette handler ei om svindling. Jeg skal bare bli kvitt det, men helst uten å tape så altfor mye på det.

 

 

Takker forresten for hjelpen!

6481986[/snapback]

 

Ikke 60% av det du kjøpte det som, som nevnt over. Og du kan ikke forvente å ikke tape mye på hardware. Det går i full fart nedover i pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...