neadii Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 (endret) Vel jeg har bare en gammel Logitech MX300, som er koblet i usb. Og ca. hvert 20 sec. hører jeg sånn pling siden den disconnecter seg og da rører den seg heller ikke. Derfor har jeg tenkt å kjøpe ny mus, men jeg vet ikke hvilken. Så jeg tenkte å spørre dere. Selv har jeg lyst på Logitech G5, men mange av venna mine sier at MX518 er bedre. Hvilken råd har dere? mvh neadii edit: tenkte på gaming mus.. Endret 12. juli 2006 av neadii
Bertelsen Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 (endret) Det finnes 10+ tråder helt likens som dette, ta deg fem minutter til å søke først. Hvis du ikke finner noe, da oppretter du en ny tråd. Uansett, det kommer på det enkelte individet om de liker G5 eller MX518, de kan ikke sammenlignes egentlig, G5 er utstyrt med laser og vekter, så du kan endre vekten på musen slik du ønsker det. MX518 er slik den er, uten vekter. Pluss at den kun er utstyrt med laser. Du kan endre DPI-oppløsningen på G5, akkurat når du vil det. DPI er følsomhet, hvis du ikke visste det, dette er noe du kan endre selv igjennom et program. Så trykker du bare på to knapper på musen for å få høyere/lavere følsomhet. Ledningen på G5 er også av tøy, noe som ikke gjør det så stivt, som vanlig plastikk kan bli etter en liten stund, MX518 har plastikkledning. Jeg har selv G5, å er storfornøyd, med riktig vekt og musematte blir denne musen helt super. Men det går jo på min egen personlige smak, sikkert andre som mener det helt motsatte. Jeg vil gjerne anbefale deg å titte i butikken, å kjenne på anatomien på musene. Da er det mye enklere å finne ut hvilken som passer i din hånd. Endret 12. juli 2006 av Bertelsen
neadii Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 Håper noen har svar på dette , men er det mulig å binde en av de knappene på siden av G5 til en hotkey? eller må jeg først binde en av knappene til f eks F8 og så til den hotkeyen jeg ønsker? Siden jeg sitter en del på ventrilo når jeg spiller pcw, og det er så kjipt å bruke mouse3 (den rulle greie på musa) som hotkey...
Geir M Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 (endret) Håper noen har svar på dette , men er det mulig å binde en av de knappene på siden av G5 til en hotkey? eller må jeg først binde en av knappene til f eks F8 og så til den hotkeyen jeg ønsker? Siden jeg sitter en del på ventrilo når jeg spiller pcw, og det er så kjipt å bruke mouse3 (den rulle greie på musa) som hotkey... 6477675[/snapback] Hm er ikke helt sikker, når det gjelder knappene. Hvis du ennå ikke har bestillt så må du huske at ergonomien er det viktigste på en mus. Hvis du liker ergonomien på G5 eller mx518 så slå til. Personlig synes jeg ikke de er så bra å holde, selv om mange er uenige med meg i dette. Det blir en smakssak. Det beste er å ha prøvd utstyret før du kjøper det. Endret 12. juli 2006 av geir_er_1337
neadii Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 Hm er ikke helt sikker, når det gjelder knappene. Hvis du ennå ikke har bestillt så må du huske at ergonomien er det viktigste på en mus. Hvis du liker ergonomien på G5 eller mx518 så slå til. Personlig synes jeg ikke de er så bra å holde, selv om mange er uenige med meg i dette. Det blir en smakssak. Det beste er å ha prøvd utstyret før du kjøper det. 6478646[/snapback] Har testet G5, og jeg likte den
jaynuz Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Kjøp deg Logitech G1 - beste musa ever. (nyproduksjon av mx300)
phewBAR Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Hadde MX518, gikk over til G7 og går ikke tilbake!
- mOtz^ - Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Jeg har faktisk en så enkel mus som denne: http://www.gral.pl/preview/Logitech/Logite...T58Black_48.php Syns den fungerer bra jeg Men så har jeg ikke prøvd så mange andre da...
SKAÐI Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 mx 518 g5 g7 Noen av desse bør du velge.. De to nederste er laser, den øverste er optisk men har en knapp mer på sia...
Ksungam Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 (endret) Får du tak i den, kjøp Microsoft Intellimouse 3.0 Fortsatt den beste cs-musa. Har du den, får du respekt i miljøet Endret 15. juli 2006 av ZiroN
BeFs Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Jeg kjøpte G5 etter lang overveielse, og har ikke angret et sekund. Og alle G5 musene har litt forskjellig farge, så alle er unike
neadii Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Skrevet 15. juli 2006 Takk for råd alle sammen. Spanderte meg selv en G5 i går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå