Gå til innhold

Aldri mere iPod?


chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yes. Slik er det her og. :w00t:

6474903[/snapback]

 

Det gjør ikke iPoden til søstra mi i allefall.. :p

 

Men uansett grunn, kjekt er det.

6474907[/snapback]

Ipoden min lada seg selv i starten.. Nå er den helt føkka, og sendt inn til rep. Pappa har overtatt den, for jeg har nok med mobilen. Fantastisk lyd, og mer enn nok plass til mine sanger.

Lenke til kommentar
jeg har fått min Sony Ericsson W810i, Steike jeg er imponert!! den er lekker, den kan ta ok/bra bilder. og sist men ikke minst for en lyd! er mye mye bedre enn feks ipod og andre reine mp3 spillere jeg har testa. Fyldig og god lyd. Tror sony kommer til og ta over store deler av markedet her. Jeg kunne aldri tenkt meg og kjøpt en klumpete ipod igjen(i alle fall ikke med det første)

 

ville bare få ut min glede til folket!

 

 

 

Edit: radio har den jo seff også, og den tar singnalet imponerende bra inn, veldig klart og fint

6474777[/snapback]

HAHAHA, klumpete ipod.

ren mp3 spiller med samme headsett på begge så er nok ren mp3 spiller bedre.

du slipper å bruke batteriet til telefonen..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Har testet litt selv, og jeg mener at lyden på w800 (og sikkert w810) er minst like bra som iPod. Har også testet opp mot Creative Zen, og synes denne er hakket bedre, men det er ikke store forskjellen. Mobilen har rett og slett GOD lyd!

 

Er enig at mp3-spiller på mobilen er genialt, og bruker den MASSE selv. Men det er ett område hvor mp3 på mobilen aldri kan ta over for vanlig mp3-spiller, og det er hvis du er borte fra laderen mer enn en dag. Reiser selv endel på fjellturer og slikt, og da er det dødfødt å bruke mobilen til mp3-spiller. Dette av den enkle grunn at du må ha strøm på mobilen, får å ringe og sende meldinger. Jeg har derfor en mp3-spiller i tillegg til mobilen, og kommer alltid til å ha det. I tillegg er det kjekt å ha en spiller med STOR kapasitet for lengre tider.

 

For min del ihvertfall har disse 2 produktene forskjellig bruksområder, og kommer nok til å ha det til de finner på en lur måte å lade batteriet (a'la Seiko Kinetic? :p ). Lydmessig er det omtrent ingenting som hindrer meg i å bruke mobilen fulltid derimot.

 

Edit: Leif. Og det var en kompis sin iPod Nano jeg sammenlignet lydkvalitet mot, samt en Creative Zen Touch.

Endret av dominizer
Lenke til kommentar

jeg har grådig lyst på W810i selv. har en Packard Bell FunKey mp3-spiller, men er ikke spesielt fornøyd med denne både fordi du må trykke Play maange ganger før det skjer noe, i tillegg spiser den batteri. displayet er også meget stusselig, da det kun viser tracknumber og ikke tittel. for å toppe det hele, går tracknumber kun til 99, så hvis man spiller sang nr 136, står det bare "36" på displayet. det stod også at det skulle være usb 2.0, men jeg begynner å tvile fordi den er forbanna treig når jeg laster over. har hørt fler som har sagt at de har formatert 512mb-minnet på sin w800 og har plutselig hatt 1gb minne... men det høres litt for godt ut til å være sant.

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg Creative, av forskjellige årsaker.

Hadde aldri klart meg med 512 mb, dessuten er det veldig greit å bruke mobil til ringing, kamera og SMS, mens Creative'n til musikk. Forøvrig har jeg 20 GB lagringsplass på den og bruker 8 GB av den (and counting.)

 

Kan aldri se for meg at jeg ville byttet ut den ed en SE W-telefon.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt på mp3 og radio siden 7 imorges, og den er på 69% batteri. Ladet den i natt. Er da i telefonmodus, ikke flymodus, så bruker batteriet endel fortere, men må nesten ha telefon tilgjengelig :)

 

PS. har w800i, ikke w810, men er jo akkurat samma greiene :p

Lenke til kommentar
Jeg har hørt på mp3 og radio siden 7 imorges, og den er på 69% batteri. Ladet den i natt. Er da i telefonmodus, ikke flymodus, så bruker batteriet endel fortere, men må nesten ha telefon tilgjengelig :)

 

PS. har w800i, ikke w810, men er jo akkurat samma greiene :p

6477534[/snapback]

¨Dersom du har i flymodus, kan man høre my lengre! men da får man jo ikke fått sms, telefoner osv.. Desuten så får man mere på en telefon en på mp3 spilleren, snakker da om mulighet for å se film, spille spill, surfe på internett, Ta bilder av ok kvalitet.. Og man slipper å ha flere "maskiner" i lomma :)

 

Har selv kun telefon, ikke Mp3 spiller.. har en Se W800i :) hatt den i 10mnd nå og har bare gode erfaringer.

 

Tror det vil bli mer og mer vanlig at folk bytter ut mp3 spilleren og bruker Mobilen i stedet! Det pøses jo ut med musikk telefoner nå for tiden!

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
jeg har fått min Sony Ericsson W810i, Steike jeg er imponert!! den er lekker, den kan ta ok/bra bilder. og sist men ikke minst for en lyd! er mye mye bedre enn feks ipod og andre reine mp3 spillere jeg har testa. Fyldig og god lyd. Tror sony kommer til og ta over store deler av markedet her. Jeg kunne aldri tenkt meg og kjøpt en klumpete ipod igjen(i alle fall ikke med det første)

 

ville bare få ut min glede til folket!

 

 

 

Edit: radio har den jo seff også, og den tar singnalet imponerende bra inn, veldig klart og fint

6474777[/snapback]

 

Helt enig, jeg kjøpte meg Ipod for en liten stund siden!

Men bruker den ikke noe, ettersom jeg kjøpte meg Sony Ericsson W810i!

Den er til perfekt bruk, bra kvalitet, god lyd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...