Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

VANVITTIG høy ping med UPC kabel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan vel tyde på at linjen til deg... forterkere inkludert trenger en justering. Du må bare klage til UPC - selv om det kan være vankselig å komme gjennom. Men når du første har fått tak i noen derfra så pleier det å ordne seg....

Selv har jeg relativt bra resultat med å pinge det meste i nærheten. Sitter med UPC-linje i Bergen :smile:

Lenke til kommentar

Det er vel bare til å prøve igjen på tlf. tenker jeg. Det har iallefall vært totalt bortkastet og spille på nett når det tar flere sek. fra du skyter (trykker på "fire") til i det hele tatt skjer noe på skjermen.

Når UPC attpåtil påstår på nettsiden sin at spilloppøevelsen på nettet blir bedre med kabel.......

Lenke til kommentar

Ligger på fin ping (30-50?) jeg.

 

Det kan være kablene fra huset til deg, men sansynligheten for at det er linjene i huset eller modemet er stor. Du bruker ikke T-stykker og sånnt vel?

 

Om du ikke finner ut at det skyldes t-stykke eller.no så gå til ditt analoge UPC verksted eller send mail/fax. Å ringe gjør det bare ekstra irritert for folka i tlf supporten har lite peiling og du må høre 60 minutt på Dire Straits - Brothers in Arms.

 

Nei et godt livsråd er: ALDRI ring kundesupport.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...