Gå til innhold

Hvordan slippe førstegangstjenesten?


pahf

Anbefalte innlegg

Vel, da legger jeg denne tråden dø for min del, for det ble som forventet. at en dunge som nettop har kjempet seg gjennom førstegangstjenesten sitter og forsvarer den og skryter opp den i steden for å svare på spørsmålet mitt, jeg var ikke i nærheten av å være interessert i å høre om fordelene ved å være i førstegangstjenesten, samholdet og alt det andre positive.

 

Mitt spørsmål var hvordan komme seg unna, da må det være ganske innlysende at jeg gir meg jamt Fa** i hvordan dere andre har hatt det. Jeg vil ha gode råd for å slippe unna. unnskyld krass språkbruk, men dette med at tråder sklir ut har blitt en stygg standard på de fleste forum i norge, der jeg selv har til tider vært med å fått den til å skli ut.

 

Takk for de svar jeg fikk som faktisk var konstruktivt rettet, og til dere som på død å liv forsvarer forsvaret så lykke til videre, og ta vare på de gode minnene dere har hatt, men respekter at det finns folk som ikke deler de meningene med dere.

 

mvh

PAHF

6506652[/snapback]

 

Du har fått svar og vel så det. Du har en forkastelig holdning og kanskje du skjønner det nå at du får forkastelige svar på et i utgangspunktet forkastelig spørsmål. :mad:

Jeg har tre år på skole, så jeg er så skittviktig at jeg må få fri fra det som alle andre må gå igjennom. Fytterakkeren. Det verker i knyttnevene når jeg hører sånt pretensiøst pisspreik. :mad: Skal du være en del av et samfunn får du jeggu ta et minimum av samfunnsansvar.

 

Jeg håper forøvrig at de putter deg som utskrevet boksåpnerassistent ved Grense Jakobs elv. Så kan du kose deg med myggen mens du skreller poteter i 9 mnd.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, av alle så fikk jeg det svaret av deg som har kommet med mest ubegrunnet drittpreik i hele denne tråden. heh, nei ta deg en bolle og slapp helt av. du har ikke kommet med en eneste konstruktiv kommentar i hele denne tråden, så dine bidrag er for min del verdiløs, så jeg gidder ikke engang bruke mer tid på det. blir jeg boksåpnerassistent så er det uansett ikke din fortjeneste. å når det gjelder samfunnsansvar så kunne jeg tenkt meg å høre hva du gjør som er så fantastisk for samfunnet? annet enn å slenge dritt på forumet.

Endret av pahf
Lenke til kommentar
ja, av alle så fikk jeg det svaret av deg som har kommet med mest ubegrunnet drittpreik i hele denne tråden. heh, nei ta deg en bolle og slapp helt av. du har ikke kommet med en eneste konstruktiv kommentar i hele denne tråden, så dine bidrag er for min del verdiløs, så jeg gidder ikke engang bruke mer tid på det. blir jeg boksåpnerassistent så er det uansett ikke din fortjeneste. å når det gjelder samfunnsansvar så kunne jeg tenkt meg å høre hva du gjør som er så fantastisk for samfunnet? annet enn å slenge dritt på forumet.

6506959[/snapback]

 

Steike, nå skal man ikke kalle navn og slikt, men du er jo helt vannvittig morsom gutt :nei: Når du legger deg ut på nettet med sånt vissvass, får du jaggu ta kritikken også

 

Det ville gi meg en "warm and fuzzy feeling" :thumbup: over hele meg om du fikk en møkkatjeneste, for du fortjener rett og slett ikke mer med den holdninga di.

 

Hva jeg gjør på og ikke skal du drite i, for jeg har gjort min samfunnstjeneste i forsvaret samt at jeg betaler 300000 i skatt i året for offentlige tjenester jeg i liten grad benytter meg av (m/unntak av veiene da :) ).

Lenke til kommentar

Bra du finner meg morsom, så har du en grunn til å smile i dag å.

Du har helt 100% sikkert fortjent din plass i himmelen når du har tatt førstegangstjenesten og betaler 300000 i skatt i året? det vil da si at du har en rimelig bra inntekt ? men anywyas. morro å diskutere med deg.

bare husk at de pengene du putter i skattekassa sørger for at du slipper å hanskes med ulike samfunnsproblemer. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...