Gå til innhold

20 min. video av Battlefield 2142

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Var vel ikke akkurat et uventet svar av deg, Steina...

Synes det ser bedre og bedre ut jeg faktisk. Var selv tvilende i starten, men har endret syn etter hvert :)

MEN, BF2 er helt klart bedre! Er fortsatt litt skeptisk til årstallet og dets innhold...

Endret av OShea
Skrevet (endret)
Enemy territory: Quakewars

syns jeg ser mye kulere ut.

6467518[/snapback]

Enig, Quakewars ser ut til å bli veldig bra. Skal også bli spennende å se hvordan UT2007 blir. Kanskje litt synd at tre slike spill ser ut til å komme ut nesten samtidig, men det er vel det som kalles et luksusproblem. :cool:

Edit: Når skal forresten Quakewars komme ut? PÅ hjemmesiden står det at det skal komme ut i høst, men på andre steder står det Q1 2007.

Endret av Splitter P. Inegal
Skrevet
må si at 2142 ødelegger hele BF2!
jaha? Ødela GTA:SA for Vice city og da kanskje? :p

6467349[/snapback]

Din Gazze nabb. 2142 er en Expansion Pack, GTA:SA er et helt spill!

Skrevet (endret)

2142 er et standalone spill, ikke en tilleggspakke... Vet ikke hvem som er en Gazze nabb som du kaller det, men det er iallefall ikke Tordenflesk...

Endret av Vrengtpolvott
Skrevet

Quake Wars tror jeg blir fett som fy,alle Quake spillene er jo legendariske. :thumbup:

Quake spillene er også kjent for å fungere så og si feilfritt og Patchene er meget bra. :thumbup:

Jeg gleder meg til det kommer ut,tror det blir veldig veldig veldig bra! :yes:

Skrevet (endret)
må si at 2142 ødelegger hele BF2!
jaha? Ødela GTA:SA for Vice city og da kanskje? :p

6467349[/snapback]

Din Gazze nabb. 2142 er en Expansion Pack, GTA:SA er et helt spill!

6467998[/snapback]

2142 er et helt nytt spill som kommer til høsten. Har ingenting med BF2 å gjøre.

Endret av Vultur Gryphus
Skrevet (endret)
Quake Wars tror jeg blir fett som fy,alle Quake spillene er jo legendariske. :thumbup:

Quake spillene er også kjent for å fungere så og si feilfritt og Patchene er meget bra. :thumbup:

Jeg gleder meg til det kommer ut,tror det blir veldig veldig veldig bra! :yes:

6468135[/snapback]

Quake-spillene har kanskje ikke blitt feilsøkt av en så kritisk gjeng som BF2-folka er :!: Men er enig, tror det blir ganske så fett :thumbup: Endret av ibrotha
Skrevet

Enig med Steina. Blir sikkert eit greit public spel, men trur ikkje at det slår ann heilt i klansammenheng. Så blir det samme leksa med masse feil.

Skrevet
Så blir det samme leksa med masse feil.

6471089[/snapback]

Tror faktisk vi slipper like mye feil som med BF2. BF2142 bruker samme motor som BF2, og de bugsene vi har opplevd nå vil vel da være fjernet i 2142.

Skrevet

At mange communities er imot det kommende BF spillet er vel pga at BF-serien generelt har hatt realisme som ankerpunkt.

BF-serien kunne godt fortsette med tittler som f.eks:

Battlefield: Cuba Crises

Battlefield: 1914

Battlefield: Korean War

Skrevet

for og si det rett ut.. dette spiller ser latterlig dårlig ut.. IMO!

forstår ikke hvordan det går an og ødelegge en spillserie slik som dette... men som sagt.. IMO!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...