Gå til innhold

Prey review PC Zone UK PC/X360

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyggelig å høre ettersom utviklerene har brukt ganske lang tid på denne tittelen. Håper resten av anmeldelsene følger i samme spor.

Skrevet

Jeg likte demoen godt. Og som jeg har nevnt i andre tråder, så liker jeg ikke spill med zombier, monstre og annet fe, men Prey falt faktisk i smak.

Laster ned de aller fleste demoer som kommer både på pc og 360. Prøvde demoen til Doom3 og Quake4, og jeg overdriver ikke når jeg sier at disse var kjedel""ige. "Repeterende" har fått en ny mening..Slå opp dette ordet i ordboka og disse to tittlene vil lyse mot deg med neonskilt som ville satt redlight district i skammekroken

Jeg ble positivt overasket over demoen og det går kanskje mot kjøp.

Det er et eller annet med atmosfæren i Prey jeg har sansen for.

Ja, hvis jeg har vært produsenten bak dette spillet ville jeg gjort ting annerledes, men jeg er ikke større enn at jeg innrømmer for meg selv at jeg ikke har svar på alle spørsmål i verden.

Skrevet

Ja skal følge med på Prey fremover jeg også, for det virker jo interessant. og som Mala sier, de har brukt evinnelig lang tid på det her - så noe må det jo levere. Doom3 og Quake4 var GJESP - så håper det ikke fortsetter i samme trøtte bane. Men 80+/100 er jo en god begynnelse da.

Skrevet

Har ikke prøvd Prey demoen ennå. Av den enkle grunn at jeg er lei av å spille på PC, utenom når det er RTS, og at jeg er så dårlig i FPS på konsoll.

Men etter å ha hørt og lest så mye positivt, får jeg vel laste den ned fra marketplace og teste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...