Gå til innhold

lurt og kjøpe pc nå eller vente?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er lurest å vente, det kommer alltid noe nytt og bedre...

6459089[/snapback]

 

hahahahahahaha

 

Det er faktisk sant. Venter du på noe bedre i PC verden blir du ventende til du stuper.

 

Men ja jeg er faktisk enig i at det er lurt å vente til høsten :)

6459126[/snapback]

 

Overhørte en selger en gang som hadde en kunde som bare ville vente. Hans svar til kunden var: "Å ja, du er på jakt etter en såkalt Ventium prosessor? Den kommer aldri. Kjøp nå." :ermm:

Lenke til kommentar

Hvordan kan dere fremdels si "vente og se hva som blir best av Conroe og AM2"

Conroe har jo vist i alle tester at den er overlegen de nåværende cpu'ene til AMD...

En Conroe E6600 til under 3000kr mot en FX-62 til 8000kr... og FX'en blir slått... Det må jo si litt... eller?

 

Men det som er spennende blir å se hva svaret til AMD blir på Conroe... tror det kan bli

en heftig prossessor. Men den vil vel ikke komme før et godt stykke uti neste år.

Og det kan bli lenge å vente ;)

 

Hilsen

Vinci

Lenke til kommentar
Hvordan kan dere fremdels si "vente og se hva som blir best av Conroe og AM2"

Conroe har jo vist i alle tester at den er overlegen de nåværende cpu'ene til AMD...

En Conroe E6600 til under 3000kr mot en FX-62 til 8000kr... og FX'en blir slått... Det må jo si litt... eller?

 

Men det som er spennende blir å se hva svaret til AMD blir på Conroe... tror det kan bli

en heftig prossessor. Men den vil vel ikke komme før et godt stykke uti neste år.

Og det kan bli lenge å vente ;)

 

Hilsen

Vinci

6459566[/snapback]

 

Og tallknusing i superpi vil si at Conroe gir masse mer fps i spill?

Lenke til kommentar
Hvordan kan dere fremdels si "vente og se hva som blir best av Conroe og AM2"

Conroe har jo vist i alle tester at den er overlegen de nåværende cpu'ene til AMD...

En Conroe E6600 til under 3000kr mot en FX-62 til 8000kr... og FX'en blir slått... Det må jo si litt... eller?

 

Men det som er spennende blir å se hva svaret til AMD blir på Conroe... tror det kan bli

en heftig prossessor. Men den vil vel ikke komme før et godt stykke uti neste år.

Og det kan bli lenge å vente ;)

 

Hilsen

Vinci

6459566[/snapback]

 

Og tallknusing i superpi vil si at Conroe gir masse mer fps i spill?

6459743[/snapback]

 

Jaja... Hvis du hadde lest litt i den store Conroe tråden, så hadde du sett at det finnes flere tester også i spill som sammenligner Conroe mot diverse andre CPU'er. Og Conroe er stort sett overlegen... Les selv http://www.hexus.net/content/item.php?item=5692

 

Her må du også huske at man tester en prossessor til under 3000kr med en prossessor til over 8000kr.

 

Men jeg er helt enig at man skal vente med å kjøpe PC nå... Jeg skal vertfall vente til jeg får kjøpt et skjermkort som har full directx10 støtte.

 

 

Edit: Leif

Endret av Vinci
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...