Gå til innhold

Nytt HW.no-møte i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Torsdag 26? Sikkert fint :) Hva er planen? Pizza og øl elns? Petters pizza har god og billig pizza, naboen er ganske koselig (men det begynner vel å bli litt vel kaldt til å sitte på flytebrygga hvis de i det hele tatt har den ute ennå)

7075500[/snapback]

Tror du de setter brygga inn om vinteren? :p

7078041[/snapback]

:lol:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

jau da sa kua og melket

Skrevet

Jeg ser også frem til ett nytt møte med alle de artige folkene som var med sist det var Hardware.no treff...

Jeg lurer jo på hvilken gammel røy som kommer til å sjekke opp Lars P denne gangen da.. HeHe...

Skrevet
Hva er planen? Pizza og øl elns?

7075500[/snapback]

Hvor ligger Petters i nærheten av sentrum da f.eks.? Eller Peppes ? Kan jo starte på et sted med mat og se hvor det bærer (bowling, pub, ...)

Skrevet
Hva er planen? Pizza og øl elns?

7075500[/snapback]

Hvor ligger Petters i nærheten av sentrum da f.eks.? Eller Peppes ? Kan jo starte på et sted med mat og se hvor det bærer (bowling, pub, ...)

7098232[/snapback]

Pettes ligger i rundkjøringa rett ved lerkendal studentby, er ikke spesielt nærme sentrum.

AtW

Skrevet
Petter's er vel på Lerkendal like nedenfor Bunnpris og ett steinkast fra Realfagsbygget..

Peppes er vel i Kjøpmannsgata og på Solsiden

7098735[/snapback]

Petters mente jeg ja :blush: , lett å ta feil...

AtW

Skrevet

Ja, den Petters støtter jeg at vi drar på om noen er med på det. Jeg trodde dere snakket om en eller annen Petters i sentrum, men så var det den 5 min unna meg :)

15% Studentrabatt og god pizza er ikke dumt :)

Skrevet
Må bare ha med denne i mine innlegg.

Jeg er med :)

Hvis vi skal ut og ta oss en øl, så må vi vente til etter 29 okt ..  :wee:

7099283[/snapback]

Du bomma med 3 dager etter den midlertidige planen :wee:

Er det øl du vil ha kan det sikkert ordnes :ph34r:

Skrevet

Hehe, har kommet inn på uteplasser i Tr.Heim siden jeg var 16 (Bla Rock City på lørdager = 20år), så ser egentlig ikke på det som noe problem.

Er ganske stolt av hårveksten i ansiktet mitt :!:

Skrevet
Hehe, har kommet inn på uteplasser i Tr.Heim siden jeg var 16 (Bla Rock City på lørdager = 20år), så ser egentlig ikke på det som noe problem.

Er ganske stolt av hårveksten i ansiktet mitt  :!:

7099362[/snapback]

/me vil inn på morsomme utesteder, ikke bare 3B som det vanligvis blir til.

Skrevet
Hva i svarte skal du på 3B å gjøre?

7099492[/snapback]

Ikke noe, men av en eller annen grunn er det alltid der jeg havner når jeg blir beruset over en viss grense. Hvor er det egentlig greit å gå for 18-åringer ellers (kart plx), jeg må finne et sted som jeg kan pugge veien til.. Det suger mildt sagt å ende på 3B hver gang jeg er på fylla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...