Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jge kommer ikke inn på gmail og som en bieffekt så funker ikke msn, det funket fint før og det funker på alle andre pcer jeg har prøvd, feilmeldingen fra firefox er denne: Unable to connect Firefox can't establish a connection to the server at www.google.com. * The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments. * If you are unable to load any pages, check your computer's network connection. * If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Firefox is permitted to access the Web. Jeg har prøvd med de nyeste versjonene av både IE, FF og Opera. Har noen noen forslag? P. S. Fant ikke noe bedre sted for denne posten.
b-real Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Flyttes til nett-tjenester siden gmail er en nett-tjeneste
Babyloner Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jge kommer ikke inn på gmail og som en bieffekt så funker ikke msn, det funket fint før og det funker på alle andre pcer jeg har prøvd, feilmeldingen fra firefox er denne: Unable to connect Firefox can't establish a connection to the server at www.google.com. * The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments. * If you are unable to load any pages, check your computer's network connection. * If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Firefox is permitted to access the Web. Jeg har prøvd med de nyeste versjonene av både IE, FF og Opera. Har noen noen forslag? P. S. Fant ikke noe bedre sted for denne posten. 6444507[/snapback] det virker fint hos meg
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Funker fint her. Prøvd på en annen pc med annen netttilkobling?
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det funker fint på alle andre PCer enn min, Har skrudd av Avasten, Spyterminator og NOrton Antivirus, alle disse programmene har virket med gmail før, har søkt etter mulige spyware og andre ulumskheter som kan forårskake dette, men ingenting har kommet opp. Er det noe som kan se hvilke evt. programmer det er som blokker ut g-mail?
End-re Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 prøv å åpne siden med en annen nett leser..funker ikke i firefox til meg, men det funker i opera..vet ikke noe om IE siden det ble slettet med en gang etter windows install =P
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg tror jeg har løst problemet, Norton Internet Security ser ut til åå ha gått totalt av hengslene, den nekter meg tilgang til noe og den hevder jeg ikke er administrator, jeg finner ingen Avinstallasjons knapp så jeg finner ikke ut hva jeg skal gjøre.
Martin A. Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 "Legg til og fjern programmer" ? Bør finne Norton der. Men av erfaring, så sletter ikke Norton alle filene sine, og det liger alltid igjen noen både her og der.
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 (endret) Av erfaring så ligger den ikke der, jeg sa jo det...klienten webmail.uio.no fungerer heller ikke Endret 6. juli 2006 av Slettet-uHVgFQ
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Prøver å slette alle de kronglete filene med safe modus nå..
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 (endret) Ja, og jeg har prøvd det i Opera 9 og IE 7, forresten så funker ikke safe mode, det kommer opp at instillingene er "out of range" for skjermen, tror at det er for lave hz Endret 7. juli 2006 av Slettet-uHVgFQ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå