Gå til innhold

guide til NR gear for rogue


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er hva jeg har, evt. skal skaffe meg:

 

Head: Bramblewood Helm

Neck: Nature's Whisper

Shoulders: Phytoskin Spaulders

Back: Grovekeeper's Drape

Chest: Chimeric Vest

Gloves: Arachnid Gloves of X

Belt: Bramblewood Belt

Legs: Cenarion Reservist's Leggings

Boots: Bramblewood Boots

Rings: Grønn ring med NR og Seal of Asencsion

Trinkets: 2x Heart of Noxxion

 

Enchants: +5NR på shoulders, +5 to all på cloak, evt. +15NR om jeg gidder å betale så mye, og i tillegg har jeg skaffet meg 2 +10NR enchants for legs og head fra ZG.

 

Edit: Noen av de itemene er ganske gimp, men det er noen fights som krever så mye NR som overhodet mulig, uansett hvor gimp :p

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Kan si at det er rimelig kos med mye NR på f. eks huhuran, da jeg selv sitter med rundt om 260 NR unbuffed. Man kan lett få bedre items enn mange av de Pug lister opp uten noe særlig mer arbeid.. Hvorfor sitte med dårligere items når en lett kan få mangen bedre?

 

De item'sene jeg tenker på som pug ikke har listet opp er:

 

Unnatural Leather Spaulders (Taerar)

 

Malfurion's Signet Ring (Alle 4 Drager)

 

Stonebark Gauntlets (Dire Maul)

 

Skaff også +10 nr på bramblewood Helm og Cenarion buksene dine så er du ready :>

 

Ville nå heller foretrukket bruke Bloodfang Chest istedet for Chimeric , samt 15 NR på Cloak, ekke mye dyrt om du får Nexus av banken noe jeg regner med at du får.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Kan si at det er rimelig kos med mye NR på f. eks huhuran, da jeg selv sitter med rundt om 260 NR unbuffed. Man kan lett få bedre items enn mange av de Pug lister opp uten noe særlig mer arbeid.. Hvorfor sitte med dårligere items når en lett kan få mangen bedre?

 

De item'sene jeg tenker på som pug ikke har listet opp er:

 

Unnatural Leather Spaulders (Taerar)

 

Malfurion's Signet Ring (Alle 4 Drager)

 

Stonebark Gauntlets (Dire Maul)

 

Skaff også +10 nr på bramblewood Helm og Cenarion buksene dine så er du ready :>

 

Ville nå heller foretrukket bruke Bloodfang Chest istedet for Chimeric , samt 15 NR på Cloak, ekke mye dyrt om du får Nexus av banken noe jeg regner med at du får.

6445559[/snapback]

Skjønner ikke helt at du sier at det er "lett" å skaffe itemene de lister opp.

 

Er ikke lett å drepe outdoor bosses nå på sommeren (og ellers også egentlig), det er veldig sjelden at man faktisk har 40+ guildies online akkurat når bossene spawner, og i tillegg er det konkurranse mellom andre guilder på samme faction, i tillegg til alliance, evt. horde.

 

Kan heller ikke skjønne at du lister opp random drop BoE gloves med 0,5% drop chance i DM som "lett" å skaffe. Guilden min har også BF-tørke, har bare hatt en eneste BF chest, så den er heller ikke "lett" å skaffe.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt at du sier at det er "lett" å skaffe itemene de lister opp.

 

Er ikke lett å drepe outdoor bosses nå på sommeren (og ellers også egentlig), det er veldig sjelden at man faktisk har 40+ guildies online akkurat når bossene spawner, og i tillegg er det konkurranse mellom andre guilder på samme faction, i tillegg til alliance, evt. horde.

6445761[/snapback]

 

Trenger ikke mer enn 20 folk til de fleste av dragene, men jeg er enig, er ikke enkelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...