Gå til innhold

hvor får jeg "Recipe: Frost Oil"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor får jeg det? jeg har sett på www.allakhazam.com og www.thottbot.com men kommer bare plasser det er vanskelig, jeg er lvl 24 så jeg kommer liksom ikke til de værste stedene, men det erjo baer 2 "Alchemy Supplier" som selger den jo? og dem er i de værste stedene, hva skal jeg gjøre? finnes noen Vendors som selger det i litt lettere plasser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvor får jeg det? jeg har sett på www.allakhazam.com og www.thottbot.com men kommer bare plasser det er vanskelig, jeg er lvl 24 så jeg kommer liksom ikke til de værste stedene, men det erjo baer 2 "Alchemy Supplier" som selger den jo? og dem er i de værste stedene, hva skal jeg gjøre? finnes noen Vendors som selger det i litt lettere plasser?

6442222[/snapback]

hvorfor tror du de lister opp 2 vendor's som selger? fordi det sikkert er 20 stykker i darnasus, IF, SW?

Uansett, hva skal du med den så tidlig? :)

Du kan finne den overpriset på ah da.

Skrevet
venligst bruk litt letter ord, er litt newbie i WoW :)

6442292[/snapback]

det jeg mente er at jeg ikke skjønte hvorfor du spurte her om det var noen andre vendor's som solgte den når du hadde sjekka thottbot og allakhazam først. Hvorfor skal vi vite så mye mer enn en "sentral" som mottar info av mange spillere daglig om drops, quests, vendor's etc.

så eneste stedet du har mulighet til å skaffe da er auction house i Ironforge, Stormwind eller darnasuss (om du er alliance) og Orgrimmar, Thunder Bluff eller Undercity (om du er horde). Det kan hende du finner den på Auction House i Booty Bay (båt fra ratchet om du er horde, eller laaang svømmetur fra Westfall om du er alliance)

Skrevet
huff, jeg vil ikke kjøpe derfra -_- og jeg vil ikke dra til der det er lvl 25 monstre hheller :)

6442307[/snapback]

Åh, det slipper du. De ogrene er nemlig lvl 38-40. Elite. :>

Det er ikke noe du TRENGER den recipen for før på lvl 60 allikevel, så det er ikke noe vits i å stresse med å få tak i den. Det er en goblin i Alterac som selger den, og han står oppå en mur lengst inn i dalen der nevnte elite-ogres daffer rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...