Kimelimm Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 hvor får jeg det? jeg har sett på www.allakhazam.com og www.thottbot.com men kommer bare plasser det er vanskelig, jeg er lvl 24 så jeg kommer liksom ikke til de værste stedene, men det erjo baer 2 "Alchemy Supplier" som selger den jo? og dem er i de værste stedene, hva skal jeg gjøre? finnes noen Vendors som selger det i litt lettere plasser?
chokke Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 hvor får jeg det? jeg har sett på www.allakhazam.com og www.thottbot.com men kommer bare plasser det er vanskelig, jeg er lvl 24 så jeg kommer liksom ikke til de værste stedene, men det erjo baer 2 "Alchemy Supplier" som selger den jo? og dem er i de værste stedene, hva skal jeg gjøre? finnes noen Vendors som selger det i litt lettere plasser? 6442222[/snapback] hvorfor tror du de lister opp 2 vendor's som selger? fordi det sikkert er 20 stykker i darnasus, IF, SW? Uansett, hva skal du med den så tidlig? Du kan finne den overpriset på ah da.
Kimelimm Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 venligst bruk litt letter ord, er litt newbie i WoW
Licht Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Kjøp fra Auction House om du ikke vil dodge ogres i Alterac.
Kimelimm Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 huff, jeg vil ikke kjøpe derfra -_- og jeg vil ikke dra til der det er lvl 25 monstre hheller
chokke Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 venligst bruk litt letter ord, er litt newbie i WoW 6442292[/snapback] det jeg mente er at jeg ikke skjønte hvorfor du spurte her om det var noen andre vendor's som solgte den når du hadde sjekka thottbot og allakhazam først. Hvorfor skal vi vite så mye mer enn en "sentral" som mottar info av mange spillere daglig om drops, quests, vendor's etc. så eneste stedet du har mulighet til å skaffe da er auction house i Ironforge, Stormwind eller darnasuss (om du er alliance) og Orgrimmar, Thunder Bluff eller Undercity (om du er horde). Det kan hende du finner den på Auction House i Booty Bay (båt fra ratchet om du er horde, eller laaang svømmetur fra Westfall om du er alliance)
JoeDohn Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 huff, jeg vil ikke kjøpe derfra -_- og jeg vil ikke dra til der det er lvl 25 monstre hheller 6442307[/snapback] Åh, det slipper du. De ogrene er nemlig lvl 38-40. Elite. :> Det er ikke noe du TRENGER den recipen for før på lvl 60 allikevel, så det er ikke noe vits i å stresse med å få tak i den. Det er en goblin i Alterac som selger den, og han står oppå en mur lengst inn i dalen der nevnte elite-ogres daffer rundt.
Shicca Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det er jo en quest i Badlands som krever en Frost Oil, ikke Recipe da, men selve produktet.
fenris1911 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Skaff deg ein høg level kompis som kan stikke og kjøpe den for deg.
Kimelimm Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 jeg prøver, han sier han skal gjøre det... kom slik "HOMEMADE QUEST NEED HELP"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå