suakki Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hallo ! Har prøvd 10 dagers trial av wow. Opprettet konto og alt så greit ut. Etter 10 dager måtte jeg bare kjøpe wow full retail. Skulle bare taste inn nøkkel på "manage account" , men der kommer jeg ikke inn lengre ?? kommer bare opp noe serverfeilmeldinger..... Prøvde da å opprette ny konto, men det funker heller ikke særlig. For mye trafikk ? Er det mulig at accounten min er slettet siden det bare var en trial ... ??
Dʋgɢtung Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg kommer ikke inn på Account Management nå jeg heller, så det er nok bare midlertidige problemer.
suakki Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Hallo ja ! håper det. Jeg var ihvertfall så eeger på å spille så jeg opprettet en ny konto. Det funka da.....
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Anbefalte innlegg