Gå til innhold

Burde jeg velge PSP?


OBERST

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du burde rett og slett se på hvilken som har de spillene som appelerer til deg. Hva du trenger og hvilken behov du har for en håndholdt konsoll..

 

Liker du Nintendo sine spill best kjøper du så klart DS, liker du PSP sine spill best kjøper du den. Eller kansje du bare vil ha PSP for den har "alt" som ikke DS har... Valget er ditt. Se litt på spill listene til begge to så kansje det hjelper..

Lenke til kommentar
Ja skal nok kjøpe PSP skal til Kroatia snart kjegt å ha en ting å se film på.. Men blir så fort lei av sånna spillemaskiner vet ikke hvorfor :hmm:

6433859[/snapback]

 

Bare pass på å kjøp gode spill når du først kjøper, og som selvfølgelig har lang varighet.

 

Slik som GTA, Burnout, Socom (god online-del), Syphon Filter (også online-del), Ridge Racers osv...

Andre typer spill som Luminies, Sudoku osv er jo også spill som varer velig lenge, og man kan bli sittende for å slå sine egne rekorder lenger enn man ønsker :thumbup:

 

Men unngå å kjøp PSP spill som f.eks NFS: MW, King Kong og andre spill som man innbiller seg er like bra på PSP. De er nemlig ikke like bra, så man kan få et veldig dårlig inttrykk av PSP dersom man kjøper "feil" spill til den

 

Nå er jo også minnekort billige, så man får vel et par GB for rundt 600KR.

Da slipper man jo også å kjøpe UMD-Filmer.

 

Og som norman over her sier, så kommer jo: MGS, Tekken og Final Fantasy til PSP om ikke så altfor lang tid. Et nytt GTA er jo også på gang.

Så det er mye å glede seg til!

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar

Er veldig glad i PSP'n min jeg og hadde ikke klart meg uten den i dag.

Den er med på alle bilturer, enten til video, eller som mp3 spiller med fm sender til.

Skal jeg på noen annen form for tur eller bort noen plass så er den med som underholding, er jo lekker siden man har alt i ett.

En underholdings maskin:)

 

Mange gode spil til den for min del da, er jo glad i bil spill så..

Men finnes mye annet også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...