Gå til innhold

Min test av dell inspiron 9400


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Ved lesing av DVD-er er den kresen, mange DVD-plater som jeg kan lese i så og si alle andre spillere fungerer ikke i denne (filmer kjøpt i utlandet). Finnes en regionskodecrack du kan legge inn så du får den sonefri. Husker desverre ikke hvor jeg fant den. Noen som har link til fila (modifisert firmware), gjelder bare TssT-corp-brennerne.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Dell kommer snart med nye bios-oppgraderinger så vi med vanlig core duo kan få fullverdig støtte for core 2 duo :)  Kjekt å ha hvis man er ute etter enda bedre ytelse eller vurderer XP/Vista 64-bits.

7046108[/snapback]

Dell kommer snart med nye bios-oppgraderinger så vi med vanlig core duo kan få fullverdig støtte for core 2 duo :)  Kjekt å ha hvis man er ute etter enda bedre ytelse eller vurderer XP/Vista 64-bits.

7046108[/snapback]

 

 

vista\xp med 64bit er ikke og anbefale uansett før mars\april... pga drivere(kjipern) men sånn er det med det:D når ms kommer med nytt OS som jeg virkelig må si er tonnevis bedre\mer avansert! DET er pluz fra meg! har lenge savnet dette i og med at xp ikke er en dans på roser (må jo nesten reinstallere hver annen mnd!) og det fører også til at man må ha en sikkerhetskopi som ikke alle har hele tiden for det er slettes ikke alle per idag spm har nok dvd-er\hdd's(jeg har ekstern) for reinstallasjon hele tiden min historie under:

 

(litt off topic) jeg måtte reinstallere her pga at min bærbare fujitsu-siemens kødda med meg...(hovedkort-feil med strømmen) måtte trykke på b00t-knappen 1000000 ganger for at'n i det hele tatt skulle starte opp noe som videre førte til at jeg måtte reinstallere for at'n skulle fungere greit nok med det nye hovedkortet... et lite helvete for meg i og med at jeg da ikke hadde en ekstern.. men heldigvis hadde it-admin på skolen en med en TB og da fikk jeg ihverfall sikkerhetskopien i orden! men under overføringen var jeg så uheldig at jeg mistet min norman-lisensnøkkel og dermed får jeg aldri brukt norman igjen:( kjipern men idag er jeg oppe og går i\og pcen er heldigvis kraftig nok til og kjøre vista men jeg regner med at pcen kommer til og bli tregere men det gjør ikkenoe...:D er per idag tilfreds igjen med laptopen min...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...