Gå til innhold

Hva er best intel mot amd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Intel skal til å lansere Conroe (Core 2) og vil da ta tilbake spill-tronen fra AMD. Inntil den tid er AMDs FX-60 og FX-62 det råeste du kan kjøpe.

 

Når det kommer til overklokking så ser Core 2 ut til å klare opptil 3,8ghz på luft, noe som er ca 800mhz høyere enn AMD sine FX prosessorer klarer.

 

Core 2 skal lanseres 27. juli.

Lenke til kommentar

AMD er best i spill,intel best til programvare.

Du får meir ytelse for pengene viss du kjøper amd (amd er billigere)

 

Ville og ventet til amd senker prisene.

Men nå kommer intel med ny prossor så skal visst være nokså rå,så det er mye som kommer til å skje nå i dn nærmeste fremtid. ;)

 

Eg ville kjøpt amd for øyeblikket,har god efaring med di,men kjøp det DU føler for.

Men som eg sa,du vill nokk få meir for pengene viss du kjøper amd nå. :)

 

EDIT: Nå conroe kommer sikkert til å ta ytelsetronen som blackbrrd sier,men amd senker og prisene så det er muligt at du får meir for pengene nå du kjøper amd då og.

Endret av terhi
Lenke til kommentar
kan noen være så snill å stoppe denne tråden...  :innocent:

vi trenger ikke flere amd vs intel..... det blir bestandig usakligheter, skittkasting og synsinger... :thumbdown:

6437317[/snapback]

Jeg stenger tråden.

 

Trådstarter: Jeg anbefaler at du leser tester av aktuelle prosessorer og søker litt på forumet, da dette har vært tatt opp mange ganger (often uten resultat pga usakligheter fra begge sider).

 

Et spørsmål som bare lyder "AMD vs Intel" blir for vagt, og det er vanskelig å gi noe fornuftig svar på.

 

Hvis dette mot formodning ikke gir deg svar på det du lurer på kan du komme med spørsmål om hvordan aktuelle prosessorer vil yte opp mot hverandre til dine arbeidsområder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...