Gå til innhold

Den verste dagen i uken

Hvilken dag er værst i uka?  

1 098 stemmer

1. 1. Hvilken dag er værst i uka?

• Mandag
      536
    • Tirsdag
      132
    • Onsdag
      94
    • Torsdag
      85
    • Fredag
      14
    • Lørdag
      10
    • Søndag
      172
    • Ingen formening.
      55

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Tirsdag er verst. Mandag flyr forbi, mens tirsdag virkelig setter tålmodigheten på prøve. Man har glemt det som skjedde i helgen og det er langt frem til neste helg. Tirsdag er også den eneste dagen som ikke har et alias. Mandag er blåmandag, onsdag er lille-lørdag osv. Tirsdager suger.

Skrevet

Onsdager. Er av en eller annan grunn mye vanskeligere å stå opp da. Nå i ferien er det ikke det da, men når det gjelder skole, jobb osv.

Skrevet
nå er jeg ferdig med 12 års skolegang og endelig blit arbeidsledig.

så hver dag føles som en lørdag :love:

6431536[/snapback]

word :D

Eneste som teller nå er millen den 16.08.06 :w00t:

Skrevet

Lørdag er den desidert verste dagen i uka! Søndag og tirsdag troner på toppen av beste dag, tror kanskje tirsdag har ett lite forsprang på vinteren, mens søndag er best på sommeren.

Skrevet

Vil vel si mandager. Jeg må ofte på jobb klokken seks på mandager, og det er ikke alltid så deilig etter en helg.

Ellers så synes jeg fredag er en fin dag. Deilig den siste halvtimen før man drar hjem. :)

Skrevet

søndag er den klart jævligste dagen. Alt er dødt og man får heller ikke sove om kvelden grunnet kraftig soving i helgen. Forøvrig rangerer jeg dagene slik: Fredag, torsdag, lørdag, onsdag, tirsdag, mandag, søndag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...