Gå til innhold

Ny sata disk, 300GB ++


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Den er bra. Jeg vurderte en sånn en selv som jeg hadde tenkt til å bruke som System disk, men så kom jeg på at 300-320 GB er alt for mye på en OS disk, så jeg kjøper en mindre disk som OS disk istede. Men den er absolutt å anbefale den der ja.

 

Selv har jeg denne som lagringsdisk for øyeblikket bare at den jeg har er i IDE versjon ikke S-ATAII:

 

Samsung SpinPoint T133S 300GB SATA2 8MB 7200RPM

Den koster 779 kr på pcutstyr.no. Den er ganske så bra.

 

Har hatt min IDE versjon av denne disken i over 3 månder og den fungerer.

Lenke til kommentar

Denne er et veldig godt kjøp ja: WD Harddisk 320.0GB IDE 7200RPM UDMA-100 3.5" 8MB FDB 795 kr. Den er rask, stillegående og kjølig. Jeg har lillebrødrene og SATA-versjonen(2x 320GB) i hus. Anbefales på det sterkeste.

 

Edit: Her er sata-versjonen: WD Harddisk 320.0GB 7200RPM SATA 300MB/S 3.5" 16MB Caviar SE 875 kr. En meget god disk, absolutt verdt pengene.

 

Hilsen,

efikkan.

Endret av efikkan
Lenke til kommentar
komplett suger.du kan spare 300 på hver produkt du kjøper på netshop.no eller psdata.no!

6425464[/snapback]

Det er greit at du er ny her, men sånne usaklige innlegg er ikke godt likt her. Om du gidder å undersøke prisene hos Komplett på harddiskene, så ser du at de er faktisk ganske gode der også. I en del tilfeller er faktisk Komplett billigere enn konkurrentene, så være forsiktig med generaliséring. Siste pc som skulel kjøpes inn i huset jeg bor var billigest hos Komplett. De har også god support. Nå skal jeg ikke drive reklame, men det der var unødvendig fra din side. Uansett er prisguiden genial til å sjekk hvilken butikk som er billigst til en hver tid.

 

efikkan: han skulle ha SATA!

6425472[/snapback]

Fikset ;)
Lenke til kommentar

Hei, tenkte jeg skulle skrive et innlegg nå som disken er i hus og testet osv. Er meget fornøyd, merker godt at det er en god disk i forhold til mine gamle hehe. Har ikke kjørt noen spesielle tester enda, men merker at ting går en del raskere nå.

 

Så vil anbefalle andre denne disken også :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...