appelsinbrus Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 (endret) Dritlenge siden jeg spilte sist gang, så husker ikke om jeg har gjort noe med maskina mi, men spill funker i allefall ikke lenger. Prøver å kjøre The Hidden og Minerva i Steam men det funker dårlig. Begge spilla henger seg opp i starten; Minerva i loadinga før spillet og The Hidden i menyen. Noen tips? La nettopp inn dx9c og funker fortsatt ikke.. Kjørte btw ad-aware og spybot nettopp.. Endret 2. juli 2006 av appelsinbrus
Mala Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Er det bare spillene som henger seg? Eller ryker heile maskina utpå?
appelsinbrus Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 Bare spill. Hele maskina kan stå på i omtrent ukesvis uten å henge seg opp en eneste gang, men så fort jeg skal kjøre spill så henger hele skiten seg opp...
Hindmost Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Du har vel ikke installert nye grafikk drivere mens antivirusen var slått på?
appelsinbrus Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 Du har vel ikke installert nye grafikk drivere mens antivirusen var slått på? 6428238[/snapback] Hva slags betydning har vel det..? Har reinstallert steam for ei stund si, skal funke det.. Men er ikke lenger enn et par uker siden jeg spite episode 1, kom jeg akkurat på... Funka fett da, gikk glatt og all ting.
Mala Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Det er faktisk anbefalt å slå av noen virusprogrammer under installasjon av drivere. Eg har aldri hatt noe trøbbel med dette men..
appelsinbrus Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 hehe ikke jeg heller, virusprogrammet kjører alltid og jeg har aldri hatt dette problemet før..
koronag Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Har du sjekket vifter for støv? (grafikkortet også)
RaZeR91 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Prøv og høyre klikke på skrivebordet så instillinger, avansert, feilsøking så skrur du av skrivekombinering og restarter maskina.... hadde samme probleme selv, alt ble fiksa når jeg gjore de......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå