Gå til innhold

VM-studio på NRK


Thlom

Anbefalte innlegg

Jeg tror dette er første gang jeg synes TV2 er bedre enn NRK til å dekke store sportsbegivenheter. NRK har alltid vært kongen på haugen. Stort sett seriøst og lite tull. Men i år har VM-studio vært ei katastrofe. Makan til fiasko! Først så finner NRK ut at dei skal lage et publikumshow med "straffespark konkuranse", sofaprating og kosemose, så finner dei ut at Espen Graff skal lede det hele. Herre min hatt. Alt styret skaper bare forvirring og mas, Espen Graff er en elendig journalist som ikke evner å stille gode spørsmål og skaper ei ekkel stemning i studio. Det hele blir bare flaut å se på. Blir ikke bedre av at publikum stort sett består av barn med foreldre, fjortisjenter og disimilissmedlemmer. Det eneste som har vært bra er FK Fotball...

 

TV2 derimot, har stort sett vært bra. Enkelt studio med fotballeksperter som prater fotball og litt morroinnslag som faktisk har vært morsomme. Ikke noe show eller støy.

 

Er jeg den eneste?

 

(Mulig denne tråden burde vært under Film/TV, men synes den passer litt bedre her.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åå, jeg er så enig. Espen Graff oppfører seg som et skremt barnebarn som er på besøk hos de voldelige besteforeldrene sine, som tvinger han til å konversere med besteforeldrenes venner, mens han må underholde de små barna.

 

Jeg prøver så godt jeg kan å unngå VM-studio på NRK, men jeg så litt når det var straffekonk med Hoseth. Det var så flaut at jeg bare skrudde av. Hvem har lyst til å se på det?

Lenke til kommentar
Jeg tror dette er første gang jeg synes TV2 er bedre enn NRK til å dekke store sportsbegivenheter. NRK har alltid vært kongen på haugen. Stort sett seriøst og lite tull. Men i år har VM-studio vært ei katastrofe. Makan til fiasko! Først så finner NRK ut at dei skal lage et publikumshow med "straffespark konkuranse", sofaprating og kosemose, så finner dei ut at Espen Graff skal lede det hele. Herre min hatt. Alt styret skaper bare forvirring og mas, Espen Graff er en elendig journalist som ikke evner å stille gode spørsmål og skaper ei ekkel stemning i studio. Det hele blir bare flaut å se på. Blir ikke bedre av at publikum stort sett består av barn med foreldre, fjortisjenter og disimilissmedlemmer. Det eneste som har vært bra er FK Fotball...

 

TV2 derimot, har stort sett vært bra. Enkelt studio med fotballeksperter som prater fotball og litt morroinnslag som faktisk har vært morsomme. Ikke noe show eller støy.

 

Er jeg den eneste?

 

(Mulig denne tråden burde vært under Film/TV, men synes den passer litt bedre her.)

6420274[/snapback]

 

Er jo dette som har vært verst. Maken til tørr dårlig gjennomtenkt humor, med "eeeeeh" mellom hver seting. Inkompetente idiot-wannabe-komikere.

Lenke til kommentar

Jeg synes hele fotball-VM har vært en produksjonsmessig fiasko:

 

- Dårlige kommentatorer

- Dårlig lydbilde mellom kommentatorer og bakgrunnsstøy

- Ingen grafikk (lengde til mål, offside osv)

- Skipping av nasjonalsanger, etterspill m.m

- Dårlig bilde, britene, tyskerne og s'ota bror får VM i HD

- VM-studio er som sagt elendig i NRK, ok i TV2

 

Ziron: Gutta fra FK Fotball besitter mer fotballkunnskap enn det du noensinne kommer til å ha. Fantastisk radioprogram, flott TV-underholdning. Hysj på deg!

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Jeg prøver så godt jeg kan å unngå VM-studio på NRK, men jeg så litt når det var straffekonk med Hoseth. Det var så flaut at jeg bare skrudde av. Hvem har lyst til å se på det?

6420297[/snapback]

Det var myyyyyyye bedre enn Hoseth, Hedda!

Prøv en gang til, Hedda!

 

Stakkars Hedda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...