Xanitra Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Er lei av DC++ Er det andre fildelings program som er like bra eller bedre?
efikkan Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Hei! RevConnet er DC++ med noen forbedringer. Ellers er eMule veldig bra. Hilsen, efikkan.
Mythos Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Jeg bruker bare Emule. Jeg er ingen storbruker av fildeling, men der finner jeg stort sett det jeg leter etter.
shizz kebab Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Selv er jeg tilhenger av LimeWire. LimeWire PRO funker som bare det.
Zeph Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Er lei av DC++ Er det andre fildelings program som er like bra eller bedre? 6420034[/snapback] Av erfaring synest eg ikkje det er nokon som er like bra eller betre enn DC++, tar riktignok litt tid å sette seg inn i det og sette det opp.
xanonymx Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Et det noe spesielt med dc som du er lei av? Jeg bruker Strong DC++ som jeg synes er bedre enn DC++.
qu3st Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Selv har jeg litt problemer med Dc++. Funker ikke å søke på alle hubber ol. Får heller ikke til active mode. Har nesten ikke stillt på noe. Noen som kan hjelpe?
meankanin Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 legger til en stemme for eMule. Selv sluttet jeg med DC++ for flere år siden, det er alt for mye arbeid imo.
Demantios Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg synes bearshare er best. For meg går 10 ganger så fort som limewire
DilliMusic Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 limewire vil jeg si er best. oversiktelig og har du bra linje så går det fort å laste ned ting. på 15 sekunder har jeg en sang som mange laster ned. har ikke så bra nett heller så nja går greit med limewire
xanonymx Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Det er etter hva du skal ha tak i som avgjør hvilket program som passer best. Jeg bruker normalt StrongDC++ til det meste. (film, musikk, filer, spill, programmer etc). I starten legger jeg til ca 20 hubber i favoritter så etter som tiden går (noen måneder) så er det noen av hubbene som detter av lasset. Så når jeg står igjen med under 10 hubber, fjerne jeg resten og finne nye 20. Skal du bruke torrrent prinsipppet (f.eks. bitcomet) så føler jeg det er mest beregnet på de nyesete filmer og spill. Limewire går til musikk, har ikke brukte det til noe særlig.
miCro Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Skal du bruke torrrent prinsipppet (f.eks. bitcomet) så føler jeg det er mest beregnet på de nyesete filmer og spill. 6440284[/snapback] Jeg finner alt jeg er ute etter på de trackerene jeg er medlem av og derfor bruker jeg nå kun bittorrent til nedlasting. Og for all del ikke bruk BitComet om du først skal prøve ut bittorrent, det er en grunn til at den klienten er bannet fra de fleste seriøse tracker-sider. µTorrent er et adskillig mye bedre alternativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå