Gå til innhold

Spm om Dishonorable kills...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært å fått 3 dishonorable kills som jeg ikke veit kommer i fra... hadde klart 50 dager ingame uten noen og nå har jeg plutselig 3 av dem... men hva er det egentlig dem gjør?

Noen i guilden sa dem var på en måte negativ honor, og at jeg gikk mye fortere ned i rank den uka jeg gjorde 3 dishonorable kills en jeg ville gjort ellers, og at etter det så hadde dem ikke noe å si. Stemmer dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil ha mange dishonorable kills, så burde du dra til Gnomeregan eller til Dun morgh.

Skrevet

er det ikke 2% mindre på ranken per dk da? 50dk for å gå ned 1 rank altså, uansett hvilken rank det er har ingen ting å si på hvor mye av baren som går ned.

Skrevet

1 DK = 5% av baren din, si ikke no annet. SKulle grinde fra rank 4 til 1 med huntern min, det var ikke mer enn 60-70 dk's..

Skrevet

Noen some vet hva som skjedde med negativ rank? På PTR når de innførte honor system fikk jeg rank -2 Exiled. Og hvor mange negative ranker fantes?

Skrevet (endret)

Vurdere å drepe veldig mange sivile, slik at jeg blir kvitt min rank. Jeg spiller ikke PvP, har ikke gjort det siden level 40-50 etter å ha fått shadowform. Når har jeg 26\25\0 specc, og kjører bare PvE, så jeg vil bli kvitt den stygge Grunt-ranken.

Pazm - Level 60 undead priest - Haomarush

Endret av Pazman

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...