ReXeL Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Hei.. Jeg bare lurte på en ting,, når burning crusade kommer ut.. vil vi kunne spille våre 60chars til 70 eller må vi begynne på nytt.. har bare hørt rykter om både det ene og det andre..
Islanbadsj Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Selvsagt skal du slippe å spille en ny character fra 1-70.
Fruktkake Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Vet noen sånn ca hva en flygende mount vil koste?
pretensiøselns Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Vet noen sånn ca hva en flygende mount vil koste? 6417288[/snapback] Ikke bestemt enda.
mad_arab Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hvis man ikke har WoW, kan man bare kjøpe Burning Crusade og begynne å spille da? Eller må man kjøpe WoW og deretter Burning Crusade? For isåfall så kan det jo lønne seg å vente med å kjøpe spillet til BC er ute, slik at man slipper å kjøpe begge.
Marti Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Selvsagt skal du slippe å spille en ny character fra 1-70. 6415662[/snapback] Seriøst?
øl_i_tastaturet Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Selvsagt skal du slippe å spille en ny character fra 1-70. 6415662[/snapback] Seriøst? 6614220[/snapback] Synes du det var rart da?
Marti Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Fordi jeg tenkte at de som skulle velge Dranei/bloodelf fikk en veldig disadvantage i forhold til end-game da de bruker lang tid til level 70 mens andre races/classes blir 70 raskt/raskere. Men når jeg tenker meg om er det jo bare å starte på en ny server anyways.
Tbau5 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hadde vært fint hvis flying mount hadde vært en ganske vanskelig 5/10 man quest istedet for X antall gull vendordrit.
Marti Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hadde vært fint hvis flying mount hadde vært en ganske vanskelig 5/10 man quest istedet for X antall gull vendordrit. 6614897[/snapback] I do so agree! Hadde vært kjempefint så jeg slepper å bruke hele året mitt på å grinde til mount, men det er jo typisk blizzard å si: "This mount will cost you 5000 gold so you can spend the rest of your life grinding, getting US our 11.99$ from each player per month but it wont be any fun for you. It's fun for us so we can destroy lives and get rich."
øl_i_tastaturet Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Så vidt jeg husker så må man gjennom masse quests og gaine en GOD del rep for å få flying mount. *lei seg*
Speik Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Hadde vært fint hvis flying mount hadde vært en ganske vanskelig 5/10 man quest istedet for X antall gull vendordrit. 6614897[/snapback] I do so agree! Hadde vært kjempefint så jeg slepper å bruke hele året mitt på å grinde til mount, men det er jo typisk blizzard å si: "This mount will cost you 5000 gold so you can spend the rest of your life grinding, getting US our 11.99$ from each player per month but it wont be any fun for you. It's fun for us so we can destroy lives and get rich." 6615258[/snapback] Hvorfor spiller du wow?
FredrikFtw Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Litt grinding må man tåle om du spiller WoW. Håper ikke det blir lett å få flying mount for å si det sånn.
IntelAmdAti Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 (endret) Jeg syntes alle burde få en en flyvende drage idet de kom inn Outlands-portalen, så kunne det vært nødvendig med masse quester og endeløs reputation-grinding for å tilfredstille de som vil grinde i tillegg. De kan få en drage som flyr litt raskere ved å fullføre grinde-questene. Flygende drage hørtes moro ut, men det er veldig rart dersom vi som spiller skal "jobbe" for å få den. Liksom, hallo? Jeg vil spille quester, ikke jobbe med å drepe tusenvis av fiender til jeg spyr. Forresten, dragen du kan ri på var en ting jeg gledet meg litt til i utvidelsepakken, dersom det skal ta lang tid å få tak i den vil ta også ta lang tid før jeg eventuelt kjøper utvidelsepakken idetheletatt.. Jeg vil ha en drage ikke en kjedelig deltidsjobb - og slik kan den utvidelsepakken kanskje bli. Det er nok av gøye ting å en kan ta seg til uten å være høyeste level. Endret 5. august 2006 av Pycnopodia
chokke Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 enig. eller at du må betale 10000 gull eller noe annet piss. Det er feig utvei av blizzard :S . Kanskje noe ala horde sin onyxia-quest om å drepe drager rundt om i verdenen, eller bruke noe items på de for å fange de eller no.
Luchy Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 når det kommer til flying mounts: de kan kun bli brukt i outland du kan skaffe de gjenna rep, quest osv for dere som enda ikke har sett videoen om Flying mounts så bør dere gjøre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå