Gå til innhold

Diablo II - Ny klan ser etter medlemmer


Anbefalte innlegg

Hei folkens :-)

 

Diablo II klan søker etter aktive spillere. Nå er det jo sommer og til september er det kanskje ladder reset igjen... har jo vært i aug/sept hvert år...

 

Vi planla å være MINST 8 stykker for å ha ett klatre-team opp ladderen, blir vi flere, satser vi på flere team.

 

Hvis noen er interesserte, sjekk ut www.clankoh.org :-)

 

Kjerneverdien i klanen, er å være hjelpsom og vennlig.

 

EDIT: Kun SERIØSE spillere som er AKTIVE og spiller MER enn 1-2 ganger i måneden er interessant... vi prøver å lage en AKTIV klan :-)

Endret av Shamron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt dette spillet mye før og jeg har blitt helt avhengig av det til tider. Har så jævlig lyst å starte med det igjen. Kunne jeg joinet plizzzz. Jeg er 18 år og kjøpte dette spillet når det først kom ut for lenge siden. Døgnet det første døgnet etter at jeg fikk det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har spillt diablo på og av fra dag en. Har testet ut utallige builder, og hadde 3 kontoer på min storhetstid (en var mule acc =D )

 

Men selv om jeg har spillt mye (har faktisk vert i klan før) har jeg aldri testa ladder, hvordan fungerer det? Er det slik at man dauer når man dauer? eller det er vel hardcore?

 

Er litt rusten nå da =D men hadde vert morsomt å begynne igjen. Det spørs om jeg får tid. La meg tenke ut en uke så får jeg se om jeg har tid. Jobb, skole og blah.. du vet.. stress! (ja jeg vet det er sommer, og dere tenker "skole nå!?" Ja.. kurset starter 31.juli i danmark, så jeg må vite om jeg kommer inn eller ikke)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kan sikkert bli med jeg, har registrert meg på siden, men vet ikke helt hva jeg vil spille enda, har sorceress rundt lvl 20-30ish på ladder og 40ish non ladder, er jo ikke noe poeng å statse ladder nå, siden den blir resetta snart...

 

Vist noen har lyst å spille litt så /f a teh_pwnage (gikk igjennom en fase når jeg lagde accounten)

 

 

leif was here...

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Beklager så meget, men jeg har litt vanskligheter for å være aktiv.

 

Bare en uke etter jeg skrev siste post, fikk jeg beskjed av en skole i danmark at jeg var komt inn. Så da var det ikke annet å gjøre enn å reise ned på todagers varsel =D

 

Etter å ha stresset max med å få plass å bo har jeg endelig fått rom. Internetten fikk jeg for knapt en uke siden, så der har du grunnen for min lite aktive spilling =D

 

spørs om jeg får spillt når skolen henger over meg. Jeg må etablere meg litt først =D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

ska begynne og spille igjen nå jeg og. spilte sinnsykt mye diablo før,runnet alt som var,men jeg spilte jo aldri online, men visst dere vil ha en dyktig barbarian så stiller jeg opp, er det noen som kan forklare meg på pm av dere om hvor mye oppbygd karakteren min må være,begynner nemlig helt ifra nytt, og kan ta noen dager og få bygd seg opp noe brukelig

Lenke til kommentar
ska begynne og spille igjen nå jeg og. spilte sinnsykt mye diablo før,runnet alt som var,men jeg spilte jo aldri online, men visst dere vil ha en dyktig barbarian så stiller jeg opp, er det noen som kan forklare meg på pm av dere om hvor mye oppbygd karakteren min må være,begynner nemlig helt ifra nytt, og kan ta noen dager og få bygd seg opp noe brukelig

6900454[/snapback]

 

Den må ikke være oppbygd i det hele tatt, vi har ikke noe minstekrav til character :-)

 

Det som er verdt å merke seg, er at mange av oss spiller litt mindre nå enn vi vanligvis gjør.... dette er fordi vi går og venter / håper på en ladder reset. I mellomtiden spiller noen av os WoW, men det er aktive D2-spillere også :-)

 

Hvis du ønsker å joine, så registrer deg på www.clankoh.org les reglene og post i members-seksjonen.

 

Hei så lenge :-)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Skummelt at jeg fikk så lyst til å begynne å spille D2 igjen, synd det er så sinnsvakt tidkrevende, prøvde det ut igjen om søndagen, installerte og begynte å spille. Så har jeg liksom ikke klart å gi meg til tross for skole og jobb så har det blitt 42 levels siden søndag, og lite nattesøvn for å si det slik hehe, eller huff egentlig.

 

Kunne ikke D3 kommet snart?

 

Kunne noen forklart meg dette ladder/no ladder greiene? :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Skummelt at jeg fikk så lyst til å begynne å spille D2 igjen, synd det er så sinnsvakt tidkrevende, prøvde det ut igjen om søndagen, installerte og begynte å spille. Så har jeg liksom ikke klart å gi meg til tross for skole og jobb så har det blitt 42 levels siden søndag, og lite nattesøvn for å si det slik hehe, eller huff egentlig.

 

Kunne ikke D3 kommet snart?

 

Kunne noen forklart meg dette ladder/no ladder greiene? :p

7188597[/snapback]

 

www.clankoh.org

 

Mer info der :-)

 

Vi holder på å sette opp ventriloserver, irc kanal, vi har hjemmeside for D2 og WoW, galleri, trading section, GuildBank m.m.

 

Ta deg en tur ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...