Gå til innhold

Kommer k800i som Walkman?


Anbefalte innlegg

De gjennomsnittlige forbrukeren idag vil ikke velge, de vil ha alt. Hvis SE tvinger kundene til å velge mellom 2 funksjoner de vet folk bruker MYE, vil de skyve fra seg mange kunder.

 

Ja, jeg vet at det er mer eller mindre den samme mp3-spilleren på de, men de fleste kundene vet ikke dette, og det eneste de tenker på er at de vil ha den feteste telefonen med alt. Og vi som vet bedre, blir irritert over de små tingene som mangler.

 

Personlig vil jeg gjerne ha begge deler, og bare tanken på at jeg må velge mellom kamera eller mp3-spiller gjør meg irritert. De har teknologien til å slenge begge i samme, så hvorfor ikke gjøre det...

 

De kan jo uansett ha hovedtyngden av telefoner delt i cybershot og walkman, slik at de som bare vil ha en kameramobil får dette, og walkman for dem som vil. Men det vil alltid være en gruppe "power"-kunder (kom ikke på noe bedre uttrykk) som vil ha begge, og SE er teit om de ikke imøtekommer disse.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Er det virkelig samme mp3 spiller på K800i som på W810i ? itilfelle så, hvorfor "burde" jeg ikke heller gå for K800i (utenom prisen da)

6597585[/snapback]

 

W800i mp3 spilleren er ihvertfall langt i fra den samme som K800i

 

- Mangler megabass

- Mangler video funksjon (kan ikke se filmer i full skjerm)

- Sorterer musikken annerledes

Lenke til kommentar
Er det virkelig samme mp3 spiller på K800i som på W810i ? itilfelle så, hvorfor "burde" jeg ikke heller gå for K800i (utenom prisen da)

6597585[/snapback]

 

W800i mp3 spilleren er ihvertfall langt i fra den samme som K800i

 

- Mangler megabass

- Mangler video funksjon (kan ikke se filmer i full skjerm)

- Sorterer musikken annerledes

6598967[/snapback]

Jeg trenger ikke noe "megabass" da jeg utelukkende skal bruke den til lydbøker. Jeg så at w810i hadde et veldig fornuftig oppsett i mp3 menyen, inn i en mappe for så å få se hva mappen inneholder! Er det slik på k800i også?

En annen ting, hvor lang er batterikapasiteten på en slik "mobil mp3 telefon"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...