Gå til innhold

Kommer k800i som Walkman?


Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, er det noen som vet om det vil komme en Walkman versjon av k800i telefonen? Jeg tenker da på samme måte som k750i og w800i, hvor w800i er akkurat samme telefonen som k750i, bare forbedret og tilpasset walkman bruk. Er veldig glad i formen på disse telefonene, og hvis det kommer en w-versjon av k800i, med 3mpix kamera, kommer jeg til å kjøpe den på dagen! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er iallefall ingen offisiell bekreftelse på at det vil komme, og eg har iallefall ikkje hørt noe rykter om det. Sony Ericsson har dessuten begynt å dele opp mobilseriene sine, istedetfor å lage alt-i-ett-mobiler, så en walkman versjon av K800i er vel heller tvilsomt. Iallefall med det første.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Hvis de lanseres i september, har du noe formening om hvor lenge det kan ta før de faktisk er tilgjengelig på markedet?

6411420[/snapback]

 

Jeg antar det er et poeng å få de ut til julesalget...

:)

Bl.a den klapp mobilen (med stil, nei ikke razr tynn) bør være her samtidig som W850 bl.a.

Lenke til kommentar
er det noen som vet om det vil komme en Walkman versjon av k800i telefonen?

6411074[/snapback]

En K800i med Walkman-funksjonalitet? K800i har foruten fargene samme MP3-spiller som W800i, på samme måte som på K750i/W800i startet du MP3-spilleren ved å trykke inn play-tasten på venstre side, og du har mulighet til å skifte spor ved å holde volumtastene inne. 98 % av det som ville skille K800i og en walkman-utgave ville vært nytt deksel og bedre tilbehør (større minnekort, bedre headsett) så når den allikevel har god MP3-spiller skjønner jeg ikke helt hva du ser etter.

 

Kjøp en K800i, 1 GB minnekort og HPM-82 så har du det du spurte etter. :)

Lenke til kommentar
K800i har ikke Megabass, ikke det at noen bruker den da... alt for mye bass etter min mening.

6415679[/snapback]

Sikker? Selv min K750i har MegaBass så rart om ikke K800i skulle ha dette når den er bedre med MP3 enn nettopp K750i. Det er allikevel som du sier, for MegaBass er søppel. Brukte det 20 sekunder en gang, alt av lyd var ren bass og for all annen musikk enn tekno må det suge. :innocent: Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
K800i har ikke Megabass, ikke det at noen bruker den da... alt for mye bass etter min mening.

6415679[/snapback]

Sikker? Selv min K750i har MegaBass så rart om ikke K800i skulle ha dette når den er bedre med MP3 enn nettopp K750i. Det er allikevel som du sier, for MegaBass er søppel. Brukte det 20 sekunder en gang, alt av lyd var ren bass og for all annen musikk enn tekno må det suge. :innocent:

6415858[/snapback]

 

99% sikker. Jeg spurte i tråden om K800i og der sa de at det ikke var det. Men fant en nettside der det stod at det var det :blink: Men uansett, det ikke viktig, bare lyden er god så er jeg fornyød.

Lenke til kommentar
er det noen som vet om det vil komme en Walkman versjon av k800i telefonen?

6411074[/snapback]

En K800i med Walkman-funksjonalitet? K800i har foruten fargene samme MP3-spiller som W800i, på samme måte som på K750i/W800i startet du MP3-spilleren ved å trykke inn play-tasten på venstre side, og du har mulighet til å skifte spor ved å holde volumtastene inne. 98 % av det som ville skille K800i og en walkman-utgave ville vært nytt deksel og bedre tilbehør (større minnekort, bedre headsett) så når den allikevel har god MP3-spiller skjønner jeg ikke helt hva du ser etter.

 

Kjøp en K800i, 1 GB minnekort og HPM-82 så har du det du spurte etter. :)

6415570[/snapback]

 

Er sånn passe enig med deg! Men viss K800i kommer i walkman-utgave vil den trolig ha Walkman 2.0 player som W850i og W950i kommer med! Men ellers er det ikke mye som skiller nei!

Lenke til kommentar
Er sånn passe enig med deg! Men viss K800i kommer i walkman-utgave vil den trolig ha Walkman 2.0 player som W850i og W950i kommer med! Men ellers er det ikke mye som skiller nei!

6426774[/snapback]

Skjer ikke siden SE holder kamera (Cybershot) og musikk (Walkman) avskilt.

 

Nettopp pga denne strategien kan en Walkman-utgave av K800i gjerne komme med Walkman 2.0, men da uten AF, linsedeksel og trolig vil kamera ha en oppløsning på "bare" 2 mpxl. Når folk spør "K800i som Walkman" blir dermed svaret uansett "nei" siden en walkman-telefon aldri vil komme med kamera fra en Cybershot.

 

 

Har man testet W800i vet man også at MP3-spilleren er enkel i bruken og samtidig veldig god. Videre støtter K800i også etter hva jeg har forstått synkronisering mot Gracenote (du tar opp en lydsekvens av ukjent låt, sender denne til Gracenote og motta navn på låta, artisten og albumet opptaket stammer fra) så de ekstra funksjonene Walkman 2.0 ville kunne by på er vel kun album art. Eneste jeg kommer på i hvert fall.

 

Selv har jeg kjøpt minnekort på 1 GB og leter etter et headsett i klokkeutforming med A2DP til min kommende K800i. :love:

 

 

OT: Om noen kjenner til et headsett som høres ut som hva jeg søker setter jeg pris på tips per PM. Tenker ala Plantronics Pulsar, men mer "øreklokker" og ikke bare puter ettersom det første sitter mer behagelig og hinder en del støy. :)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Så skal vi som vil at telefonen vår skal gjøre mest mulig altså måtte kjøpe 1 walkman telefon, 1 cybershot telefon og kanskje til og med en handycam-telefon!  :realmad: Jaja... SE gjør virkelig alt for å tjene mest!

6428696[/snapback]

Sier som tidligere, har telefoner som N80, N91 eller N92 (alle priset til over 5000 kr) AF og linsedeksel? ;)
Lenke til kommentar

Det er jo enda ikke satt i stein hva SE kommer til å gjøre og gi ut...

 

Ifølge bmwm3 vil SE lansere flere 3.2 mpix telefoner i september, så det er vel bare å vente til den tid og se om det kommer en supermodell med alt sammen. Kan aldri tenke meg at SE IKKE gir ut en toppmodell med begge deler, ettersom et slikt produkt ville blitt den ultimate gadget for oss som gjerne sier "Ja takk, begge deler".

 

Om de bestemmer seg for å holde dem adskilt, tror jeg de vil skyve fra seg endel av high-end brukere...

Lenke til kommentar
Kan aldri tenke meg at SE IKKE gir ut en toppmodell med begge deler

6429399[/snapback]

Leste du hva jeg skrev to poster over? Utenom noe bedret brukersnitt, albumart og w-logoen mangler ikke K800i noe på MP3-delen. Hvorfor skal da SE lage enda en "lik" telefon? Det er vel heller dette folk klager på enn MP3-mulighetene på K800i.
Lenke til kommentar

For 2 år siden var det 1,3 mp kamera som regjerte.

I fjor så som K750i med sine 2 mp.

Nå så har vi K800 med 3,2 mp

Neste år får vi 4 eller 5 mp?

 

Såklart vil de fleste litt mer kostbare mobilene ha 3,2 mp dette året, men såklart noen med mindre også. Neste år så er nok 1,3 mp det minste man får og 2 mp vanlig.

 

Noen har tom ennå mer enn det vi har i dag og kampen med de skikkelige digitalkameraene som ikke koster alt for mye tar virkelig av. ;)

Lenke til kommentar
For 2 år siden var det 1,3 mp kamera som regjerte.

I fjor så som K750i med sine 2 mp.

Nå så har vi K800 med 3,2 mp

Neste år får vi 4 eller 5 mp?

6430375[/snapback]

Hva prøver du å si?

 

Når bmwm3 sier det kommer flere mobiler med 3,2 mpxl kamera til høsten betyr ikke det at det kommer en walkman-utgave av K800i. Lik oppløsning betyr nemlig ikke likt kamera og lik fokus på kamera. Derimot vil en Walkman med 3,2 mxpl kamera sannsynligvis mangle autofokus, linsdeksel, Xenon-blits, BestPic og kamerastabilisator.

 

Vondt som det er må du dermed velge mellom supert kamera med grei MP3-spiller og super MP3-mobil med greit kamera. K800i blir altså det første.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...