Jørgen Sørheim Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Du... passa... rivendare mounten...? 6423445[/snapback] Har man epic mount, hvorfor ikke? Det er bare en ekstra plass som blir tatt i inventoryet.
Grabby Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Du... passa... rivendare mounten...? 6423445[/snapback] Har man epic mount, hvorfor ikke? Det er bare en ekstra plass som blir tatt i inventoryet. 6427254[/snapback] Vel på horde er dette en vanlig undead epic mount, men på alliance er jo dette den eneste måten å skaffe akkurat denne mounten på..
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Likevel. Hvor hyggelig er det å neede på 100% mount når du allerede har en, og det er folk i gruppen som tøffer rundt på 60%?
Grabby Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Likevel. Hvor hyggelig er det å neede på 100% mount når du allerede har en, og det er folk i gruppen som tøffer rundt på 60%? 6427563[/snapback] Vel jeg joiner aldri PUGs uansett, og i guilden så har de fleste epic mount uansett..
Walts Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Likevel. Hvor hyggelig er det å neede på 100% mount når du allerede har en, og det er folk i gruppen som tøffer rundt på 60%? 6427563[/snapback] vel handler vel ikke om hyggelig men at du har brukt tid på å skaffe 800G til mount mens kanskje de andre ikke har giddet det... å da fortjener man mounten like mye som de andre
M@R7!N Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Hva med de som nettopp har dinget 60 feks? Det er slik tankegang som ødelegger wow opplevelsen djrabbit88, no offence.
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 vel handler vel ikke om hyggelig men at du har brukt tid på å skaffe 800G til mount mens kanskje de andre ikke har giddet det... å da fortjener man mounten like mye som de andre 6428065[/snapback] Vel, du er paladin, så jeg skjønner egentlig at du vil ha noe annet å ri på. Urin-mounten er ikke akkurat pen. Men, du har selv valgt å grinde penger til epic mount. Det blir helt idiotisk å knabbe den mounten foran folk med 60%-mount. Det blir som om huntere som allerede har Crown of destruction skal plukke med seg en til, sånn at de kan ha en med ZG-enchant og en med +20 FR.
chokke Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 vel handler vel ikke om hyggelig men at du har brukt tid på å skaffe 800G til mount mens kanskje de andre ikke har giddet det... å da fortjener man mounten like mye som de andre 6428065[/snapback] Vel, du er paladin, så jeg skjønner egentlig at du vil ha noe annet å ri på. Urin-mounten er ikke akkurat pen. Men, du har selv valgt å grinde penger til epic mount. Det blir helt idiotisk å knabbe den mounten foran folk med 60%-mount. Det blir som om huntere som allerede har Crown of destruction skal plukke med seg en til, sånn at de kan ha en med ZG-enchant og en med +20 FR. 6428239[/snapback] ja herregud. Tenk så dårlig gjort det er hvis en lvl 57 warrior tanker DM east og forors boka dropper og resten av gruppa er medlemmer av (relativt) gode guild og roller need. Drittsekker assa
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Hallo, da. Det går ikke an å sammenligne de to tingene. Det er snakk om å få en annen modell og skin på koden som gjør at du beveger deg 100% kjappere, istedenfor å la en fyr med 60%-mount kunne bevege seg like kjapt. Men, greit, egoisme står i høysetet hos mange, tydeligvis.
chokke Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 (endret) Hallo, da. Det går ikke an å sammenligne de to tingene. Det er snakk om å få en annen modell og skin på koden som gjør at du beveger deg 100% kjappere, istedenfor å la en fyr med 60%-mount kunne bevege seg like kjapt. Men, greit, egoisme står i høysetet hos mange, tydeligvis. 6428769[/snapback] men crown of destruction har mye mer med saken å gjøre? Uansett med tanke på at mounten er så jævla sjelden drop så ville jeg glatt rolla need på den med en gang uten å tenke. "hvorfor skal han som ble level 60 for to timer siden få en av spillets sjeldneste drops mens jeg som har tatt 10000 runs etter den ikke får lov til å rolle pga jeg har samla opp til epic mount (som glatt gjøres på alle run'ene)?" men såklart, alle skal jo ha like stor sjans på alt sammen Endret 3. juli 2006 av chokke
OlaTK Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 enig med chokke, når det er en så sjelden mount så bør alle få rolle imo, men jeg gjør aldri pugs jeg heller så det er ikke et stort problem for meg.
Jan Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hallo, da. Det går ikke an å sammenligne de to tingene. Det er snakk om å få en annen modell og skin på koden som gjør at du beveger deg 100% kjappere, istedenfor å la en fyr med 60%-mount kunne bevege seg like kjapt. Men, greit, egoisme står i høysetet hos mange, tydeligvis. 6428769[/snapback] Hvorfor skal en som har gjort en skikkelig innsats og grindet 800 gull komme i andre rekke?
Tåkefyrste Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Men, greit, egoisme står i høysetet hos mange, tydeligvis. 6428769[/snapback] Du burde vite det da, etter så lang tid i dette spillet. Men jeg er enig, har du 100% mount og noen i gruppa har 60% så er det kjipt å rolle need på den.
yuo are smart Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 (endret) Awarding the slackers? No way! Ville selv rolled need uansett om jeg hadde hatt legendary AQ mount. Slike mounter skal alle rolle på imo, uansett hvor mange epic mounts de har fra før av. Endret 5. juli 2006 av Bamboocha
Bredoc Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hadde aldri rolla på den mounten med min Tauren warrior. Har epic til den og har ikke bruk for en hest. En ninja den mounten på serveren jeg spilte på før. Kan bare si rett ut Tauren og hest er ikke pent. Så ut som den stakkars hesten skulle brekke i to pga vekta.
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hvorfor skal en som har gjort en skikkelig innsats og grindet 800 gull komme i andre rekke? 6437089[/snapback] Fordi han/hun allerede rir i 100% hastighet? Har du et fancy våpen, og et tilsvarende dropper, med nøyaktig samme stats og forskjellig modell/skin, ville du da needet? Og hvordan vet dere at vedkommende med epic mount har gjort en innsats? For alt dere vet kan han ha ninjaet en eller annen BoE epic, funnet en flask-oppskrift, kjøpt gull eller tilsvarende.
chokke Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hvorfor skal en som har gjort en skikkelig innsats og grindet 800 gull komme i andre rekke? 6437089[/snapback] Fordi han/hun allerede rir i 100% hastighet? Har du et fancy våpen, og et tilsvarende dropper, med nøyaktig samme stats og forskjellig modell/skin, ville du da needet? Og hvordan vet dere at vedkommende med epic mount har gjort en innsats? For alt dere vet kan han ha ninjaet en eller annen BoE epic, funnet en flask-oppskrift, kjøpt gull eller tilsvarende. 6437804[/snapback] og hvordan kan de andre gruppemedlemmene bevise at de IKKE har epic mount, de kan bare si det for at de skal få rolle need.
FredrikFtw Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hvorfor vil man rolle need på noe man "har fra før"? Blir jo samme fart som swift mounts, bare annet utseende.
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 og hvordan kan de andre gruppemedlemmene bevise at de IKKE har epic mount, de kan bare si det for at de skal få rolle need. Så du bruker din 60% mount framfor din 100% når du rir rundt eller skal til Strat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå