QBab Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Etter at eg lasta ned den siste patcen. 1.3? Er det ikke det? Men, uansett. Nå skrur bare BF seg av viss eg prøver å joine noen servere, det skrur seg også av om eg prøver å starte en game localt. Men merkelig nok fungerer singel player :/
Elendil Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jepp 1.3 er den nyaste patchen. Har ikkje prøvd den sjølv men det var ein del problem med den. Ikkje akkurat overraskande. Men antar hotfix er på veg. Prøv med ein reinstall?
QBab Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Skrevet 29. juni 2006 Nei, uff det gidder eg ikkje. Har netopp gjort det for en kamerat, gidder ikkje gjere det på mi maskin også. Dessuten finner eg ikkje igjen keyen min Venter heller på hotfix da.
SvennAndre Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Har samme problem desverre.. Funnet noen løsning?
Steina Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Brukt Full-patch? Hvis ja, så kan du jo prøve å reinstallere og bruke 1.22 patch, og 1.3 inkrementell BF2 er morsomt på en slik måte, at ting som vanligvis ikke har NOEN betydning, betyr ALT for BF2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå