Gå til innhold

Fotokonkuranse Tema: VANN

Tdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har mail :)

Dog satser jeg på 1 stemme denne gangen!

Men man vet jo aldri, sannsynlighetn for 0 er absolutt tilstede med så mange gode bilder :)

Skrevet

Da har jeg det.

Men er det enighet om at vi skal la Dahle bli med, til tross for at bildet er tatt på torsdag, og sendt inn etter fristen?

Tommy

Skrevet
Da har jeg det.

Men er det enighet om at vi skal la Dahle bli med, til tross for at bildet er tatt på torsdag, og sendt inn etter fristen?

Tommy

6424250[/snapback]

Jeg synes det er greit :)
Skrevet

Jepp, jeg synes han skal få være med. Jeg melder meg inn i klubben for de som ikke regner med å vinne, men i det minste håper på et poeng eller to.

Skrevet

Takker for støtte gutta :)

Som vanlig har jeg ikke gjort noe etterbehandling. Alt tatt med d70 og kit linse (18-70).

Satser dog på å lære masse utover sommern og vintern. Da er det viktig å være med på slike konkuranser :)

Skrevet

Noen av dere har glemt å gi bildet en tittel, så da har jeg enten gitt det en passende tittel, eller skrevet "mangler tittel".. Det er ikke det viktigste, men det er litt kjekt når pollen kommer opp, så vet man hva man stemmer på....

tommy

Skrevet
Det er flere av bildene som ikke har exif data, men jeg har fått "bevis" fra noen, i form av en annen versjon av bildet, hvor exif dataene er bevart.

Hva er exif data? Og hvor finner man dem?

Skrevet

Simen1 er kontaktet på MSN...

Jeg skulle akkurat til å legge et en avstemning så dukket den plutselig opp av seg selv. En eller annen moderator har vært litt kjappere på avtrekkeren enn meg. :)

Skrevet
Simen1 er kontaktet på MSN...

Jeg skulle akkurat til å legge et en avstemning så dukket den plutselig opp av seg selv. En eller annen moderator har vært litt kjappere på avtrekkeren enn meg. :)

6424381[/snapback]

Beklager at eg øydela moroa for deg Simen, men ungdommen no til dags har ikkje tid til å vente på gamlingane som ikkje klarer å halde seg på sykkelen. :)

Uansett, lykke til med avstemminga.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...