Gå til innhold

Videotelefoni og Netcom - lurer de oss?


Anbefalte innlegg

På nettsidene til netcom (under tjenester) står det at videotelefoni er gratis frem til 1 september for alle fakturabaserte abb. På siden 'priser" står det imidlertid at det koster 2.24/ min. Dette bekrefter også kundeveileder på netcom.. Det er visst kun gratis for gode kunder som har fått en spesiell kampanje avtale.

 

Snakk om lureri !!!

 

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta det helt med ro nå ! Videotelefoni er gratis for alle NetCom's kunder fram til 1.september. Sier Kundesenteret noe annet vet de dessverre ikke hva de snakker om. Det har aldri vær snakk om noen spesiell "Kampanje-avtale", dette gjelder for alle kunder som har det utstyret som skal til ( 3G-telefon og 3G-simkort ).

Lenke til kommentar

Er det forresten noen spm har fått video telefoni til å fungere på K800i med NetCom abb?

 

Har forsøkt siden fredag til en annen med tilsvarende, men får bare feiltone i tlf. Og han det samme til meg.

 

Begge har 3G kort fra NetCom så alt skulle være i orden.

 

Noen forslag? :hmm:

Lenke til kommentar
Ta det helt med ro nå ! Videotelefoni er gratis for alle NetCom's kunder fram til 1.september. Sier Kundesenteret noe annet vet de dessverre ikke hva de snakker om. Det har aldri vær snakk om noen spesiell "Kampanje-avtale", dette gjelder for alle kunder som har det utstyret som skal til ( 3G-telefon og 3G-simkort ).

6408549[/snapback]

 

Er du helt sikker på dette? Kilde? Det virker litt rart på meg at kundeservice ikke vet hvilke priser som gjelder.

 

Edit: Oppdatering: Jeg ringte Netcom support (05050) igjen og spurte. Denne gangen traff jeg en hyggelig dame som var helt sikker på at det var gratis frem til 1. september.. Tenker jeg får ringe en gang til senere, da får jeg vel et 3 svar

Endret av tulling03
Lenke til kommentar
Det er dessverre sånn at mange som jobber i kundeservice avdelingen ikke har så mye peil.

6411870[/snapback]

Jobber selv i en kundeserviceavdeling, problemet er som regel at vi får for dårlig info...

6414463[/snapback]

Trist å høre, men hvertfall forhandlerservice har hvertfall stort sett veldig god peiling, men de har sikkert tilgang på annet info?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Si meg, hva skjer med den du ringer videosamtale til? Vil han/hun bli belastet for noe? Byttet akkurat til YoungTalk og Z400.

6667492[/snapback]

Nei, ingenting.

Det fungerer som en vanlig samtale, altså det er kun den som ringer til vedkommende som blir belastet og nå så er jo det stort sett gratis. :)

Lenke til kommentar
Joda, begge har 3G dekning og begge har 3G kort.

 

Men, er det noen som kan bekrefte at de har gjennomført video samtale med K800i på NetComs nett?

6415712[/snapback]

 

Ja, det fungerer her hos meg.

6417486[/snapback]

Sleit med samme problemet, ringe NC, de visste ikke, bad meg ringe mellom 8 og 4 dagen etter. Gjorde det, traff en med peiling, og han sa følgende:

Kople telefonene opp mot Telenors 3G-nett! Da vil du bli kastet ut av deres nett, og komme automatisk inn i NetComs nett. Utrolig men sant, det fungerte! Prøv!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...