Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Videregående - Når får vi vite hvor vi kom inn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
leita lenge itte denna posten <3  :!:

Ingen lærere elle noe som har sagt NÅR jeg får svar, eneste jeg har fått er det arket med brukernavn & passord, men hvor god tid har du på deg på å svare? :)

6420329[/snapback]

Dette gjelder ihvertfall for Hordaland:

11. juli: Utsending av svar 1. inntaksomgang

21. juli: svarfrist 1. inntaksomgang

2. august: Utsending av svar 2. inntaksomgang

8. august: svarfrist 2. inntaksomgang

11. august: Utsending av svar 3. inntaksomgang

16. august: 1. skoledag

 

Her har vi fått to bøker/hefter. Ett før jul (i søketider) og ett nå (i svartider).

 

Nederst på Vigo.no finner du linker til alle fylkeskommunene. Alle fylkeskommunene legger ut viktig info der.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
leita lenge itte denna posten <3  :!:

Ingen lærere elle noe som har sagt NÅR jeg får svar, eneste jeg har fått er det arket med brukernavn & passord, men hvor god tid har du på deg på å svare? :)

6420329[/snapback]

Dette gjelder ihvertfall for Hordaland:

11. juli: Utsending av svar 1. inntaksomgang

21. juli: svarfrist 1. inntaksomgang

2. august: Utsending av svar 2. inntaksomgang

8. august: svarfrist 2. inntaksomgang

11. august: Utsending av svar 3. inntaksomgang

16. august: 1. skoledag

 

Her har vi fått to bøker/hefter. Ett før jul (i søketider) og ett nå (i svartider).

 

Nederst på Vigo.no finner du linker til alle fylkeskommunene. Alle fylkeskommunene legger ut viktig info der.

6420584[/snapback]

Vel, man får tydeligvis ikke like bra info her i Oslo. Og jeg vet ikke helt hvorfor du hadde søketid før jul, når Oslo-skolene hadde i Mars.

 

Dessuten er utsending av svar fra 1. inntak 12. juli, MULIGENS 11. juli hvis resultatet er klart tidligere. Etter det har man åtte dager på seg, altså skal svarfristen være 19. juli. Hvorfor det er så forskjellig kan man bare spekulere i.

Lenke til kommentar
Kva gjer eg viss eg har mista passordet?

6429465[/snapback]

Da får du ikke skoleplass :( .

 

 

Nei, da må du kontakte din rådgiver.

6430011[/snapback]

Jeg fikk det ihvertfall passord og sånt på sms, når det var inntak i telemark i mai.

Lenke til kommentar

Den gjør ikke det... De som har søkt flyfag VK1 neste år vil ha to brukernavn og passord. Det brukernavnet for ditt fylke vil ha det øverste valget ditt som det ikke står "Ikke med i inntak" på som det egentlige førstevalget. Dette er brukernavnet og passordet du fikk først (på den røde lappen). Det brukernavnet/passordet du fikk senere er for et annet fylke (det som flyfag er i) og vil være en seperat søknad. Dersom du kommer inn på flyfag (trenger >4.5 i snitt sånn ca nå) vil du ha to tilbud du kan takke ja til. Et på begge brukerene. Jeg takket nei til flyfag (kom inn) og ja til automasjon som var på kontoen for min originale konto for mitt fylke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...