Acrid Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Khlyst - Chaos is My Name Fyttirakkern så grusomt støgt, jævlig, ekkelt og disharmonisk. En bisarr og grusom blanding av drone doom, improvisert støy, ambience og black metal. Dette er enten noe du elsker eller hater, det går ikke an å være likegyldig med denne plata. James Plotkin (Khanate, O.L.D., Locus Eaters++) og Runhild Gammelsæter (Thorr's Hammer) har spydd ut årets mest motbydelige album. Fikk laveste karakter i nyeste Scream Magazine. Jeg elsker dette sjuke jævla helvetet her. http://www.plotkinworks.com/currentactions/index.html
Supernaut_ Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Skrevet 24. desember 2006 http://www.myspace.com/thegersch YE! 7567655[/snapback] YE, dette svinger.
Acrid Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Earth leverer ny plate snart! Info: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor EARTH completes new releaseSouthern Lord recording artists: Earth have finished the recording and mastering of their latest album tentatively entitled: " Hibernaculam". The audio material consists of (3) old Earth classics redone in a different, stark and clean tone (ala the "Hex" material) plus the track "A Plague of Angels" which was previously available on a rare tour only 12". The album will be a special dual CD/DVD "hybrid". With the audio mentioned above on one side and a Earth documentary filmed by Seldon Hunt on the other. The documentary features many interviews with Dylan Carlson and live footage from the groups 2006 European tour. Track-listing is as follows: CD SIDE: 1. Ouroboros Is Broken 2. Coda Maestoso In F (Flat) Minor 3. Miami Morning Coming Down 4. A Plague of Angels (2006 mix) DVD Side: - Earth Documentary with interviews and live footage (filmed by Seldon Hunt) Håhå, dette har jeg trua på! Earth er helt fantastisk dejligt. http://www.myspace.com/earthofficial
drood Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 har hørt igjenom Ashes Against the Grain og The Mantle fra Agalloch. stereoen og jeg har ikke fått nok, og jeg er ute etter band som er like. noen som har noen anbefalinger?
Supernaut_ Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 *snip* 7579986[/snapback] Earth er bra ja! Har forsatt til gode å høre alt de har gitt ut, har kun hørt mye på HEX og Pentastar. Det elsker begge to, mest førstnevnte.
Demon_Cleaner Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Hohohoho! Elsker denne typen musikk!! Mine favoritter er bla. Sleep Electric Wizard Saint Vitus Spirit Caravan Cathedral Witchcraft andre mer rein stoner: Kyuss Monster Magnet Black Sabbath tas som en selvfølge dersom de egentlig går under denne sjangeren... Synest absolutt at denne sjangeren fortjener mer oppmerksomhet, spesielt i norge. HAIL DOOOOOM!!!
Schafferer Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 aah elsker Dopethrone plata til Electric Wizard! Den er en legende! Og dere burde virkelig ta dere tid til å sjekke ut Bongzilla. Det er litt stoner, doom, slugde og er ganske kult. Spesielt Gateway og Stash platene.
Supernaut_ Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 (endret) Bongzilla er dritrått, syntes Apogee også er kul. Grim reefer!! Endret 18. januar 2007 av lanez-nor
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Hva mener dere er det beste albume til Earth? skal skjekke ut musikken..
Acrid Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Hva mener dere er det beste albume til Earth? skal skjekke ut musikken.. 7748859[/snapback] HEX: Or Printing in the Infernal Method
Schafferer Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe dopethrone LP'n men de har den ikke ikke inne noen steder. Den er jo limited edition og det finnes bare 1000 eksemplarer av den Noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Hadde hvert sjukt morsom å ha den på LP Endret 18. januar 2007 av Schafferer
Deadringer Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Hva mener folket om disse guttene: http://www.myspace.com/mournfulcongregation
Khalifen Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 (endret) En liten bump dette, men den fortjener å komme fram i lyset igjen. Mourning Beloveth er noe av det tøffere jeg har hørt på en stund. Er verdt å sjekke ut, og spesielt hvis man liker MDB. Endret 25. august 2007 av king_of_kong
noodles Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...ewsitemID=79478 Nokon som gler seg? Eg veit eg gjer...
Schafferer Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 eyey. får prøve å få i gang litt her. Kjøpte akkuratt den nyeste monster magnet skiva i dag. Synes den er knalltøff, blandt en av de beste. Cyclone er så sinnsykt deilig. noen andre som har fått sjekka den ut?
Dusken Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Ramla over Doom for noen uker siden og ble veldig interessert. Ble totalt forelska i denne type musikk. Har ikke fått sjekka så mange band innen sjangeren enda, men Ahab, Agalloch og My Dying Bride er snaks! Besøker myspace sidene deres veldig ofte og¨må bare høre om igjen og om igjen. På tide å skaffe seg noen plater ASAP.
noodles Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 eyey. får prøve å få i gang litt her.Kjøpte akkuratt den nyeste monster magnet skiva i dag. Synes den er knalltøff, blandt en av de beste. Cyclone er så sinnsykt deilig. noen andre som har fått sjekka den ut? Gratulerar med ein knakandes flott avatar. I følgje dei som har peiling er Clutch eit av verdas aller beste band. Den nye Monster Magnet-plata hamnar nok i hylla når studielånet tikkar inn i januar, eg har sett den har fått god kritikk så dette lover bra.
svinepelz Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Er ikke superfan av doom/drone/stoner/etc, men japanske Boris er litt kule. Tøff video med skumle strekdyr: Se filmen hos Youtube
hylo Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 (endret) Electric Wizard, Monster Magnet, Fu Manchu Clutch og fiffige Kyuss er kjekt. Nei, jeg er fullt klar over at et par av disse bandene ikke er hva dere vil kalle "stoner", men i mangel på bedre sjanger, legger jeg disse her, til deres beskuelse. Endret 25. desember 2007 av Hylo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå