Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg som trudde jeg hadde vid smak, du tar jo kaka Lars. Anaal Natrakh og Mira, gg :)

ON TOPIC:

The Smiths - The Queen Is Dead

Hvilken estetisk indienytelse, og hvilken stemme på Steven Patrick Morrissey. Jeg er solgt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått litt "Humppa"-kick for tiden, og begynt å utforske sjangeren litt. Finntroll bl.a. blander jo metal og humppa.

Men Eläkeläiset er favoritten så langt, med covere av masse kjente låter.

Eksempel:

8 plater på vei i posten :)

Skrevet

Kulere blir det ikke.. husker første gang jeg hørte denne sangen.. bare satt der og WTF? hva var det?! så rått!!

7425570[/snapback]

De var dritkule. :D

Akkurat nå går det i The Dubliners og SkyMarshall Arts her. ;)

Skrevet

Kulere blir det ikke.. husker første gang jeg hørte denne sangen.. bare satt der og WTF? hva var det?! så rått!!

7425570[/snapback]

De var dritkule. :D

Akkurat nå går det i The Dubliners og SkyMarshall Arts her. ;)

7711087[/snapback]

Sjekk ut Focus - Live At The Rainbow. Herlig opptreden! Akkermann er forøvrig er en sinnsjukt dyktig gitarist. Var i Amsterdam i høst; festlig å høre Hocus pocus på en pub og jodle med.

Skrevet
Hentet her om dagen frem en moderne klassiker, nemlig Mira Craig - Mira Mira. Den CDn er helt utrolig. Mira har kanskje den beste kvinnevokalen jeg noensinne har hørt, utrolig spesiell. Produksjonen er dessuten av en annen verden.

7704627[/snapback]

Hva faen?

Skrevet
Mest spesielle kan jeg dot være med på. Bedre vokaler står andre kvinner for...

7732118[/snapback]

Spesiell kan jeg være med på, men milevis fra mine favoritter. Vokalonani eller ikke, bryr meg lite så lenge det høres bra ut.

Skrevet

Mitt syn på Celine Dion og lignende vokalister kan sammenlignes med hva de fleste synes om bodybuildere, veldig imponerende, men pokker så stygt. Jeg klarer på mange måter ikke å like vokalen selv om den er teknisk sett "perfekt".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...