Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja... varierer vel litt, og det er heller ikke min oppgave å overbevise deg om noe som helst, men du kan jo høre på f.eks. Stop Me If You Think You've Heard This One Before,

, The Boy With A Thorn In His Side, This Charming Man,
, Last Night I Dreamt That Somebody Loved Me, Reel Around The Fountain.

 

Klikk en random link om du vil høre bare en :p

Endret av svinepelz
Lenke til kommentar

Bare teit å prøve å overbevise noen om at et band er bedre personens yndlingsband. Selv elsker jeg både The Clash, The Smiths, Pink Floyd og The Beatles og har full forståelse for alle som liker disse bandene. Jeg personlig liker av disse aller best The Beatles, men setter ikke noe mindre pris på de andre nevnte av den grunn, tvert i mot.

Lenke til kommentar
Bare teit å prøve å overbevise noen om at et band er bedre personens yndlingsband.

 

Forskjell på å si sin mening og å prøve å overbevise noen.

Såklart. Fikk litt inntrykket av at noen prøvde å overbevise om at "mitt band er best" bare. Men diskusjonen har jo allerede ført til at minst 1 person har oppdaget The Smiths, noe som er en veldig fin ting :)
Lenke til kommentar
Noen som anbefaler noe groovy funk ala Grover Washingtong jr eller Neville Brothers?

 

Betty Davis! Så groovy det går an å komme.

 

 

Knut Reiersrud er blitt populært her fortida, så eg bare lurer på om nokon har nokon innvendingar på kva som er hans beste plate? Har sjølv bare Tramp, men vil gjerne ha fleire, pluss at eg har høyrt ein del bra på youtube. Blandt anna dette:

 

God trommis!

Endret av Toften
Lenke til kommentar
Så har du jarle Bernhoft og Ole børud som lager utrolig groovy musikk. Fått skikkelig sansen for disse to.

 

 

Se filmen hos Youtube

Jeg mener Ole Børud som musiker har tapt seg etter han slutta med metal. Schaliach og Extol er langt over det han driver med nå, i ren musikalsk ånd.

 

Pluss også for at Schaliach - Sonrise var den første metalskiva jeg fikk meg og den fikk jeg også gratis av den andre i bandet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...