Gå til innhold

Ferietur for de ukulturelle (Sunny Beach)


Anbefalte innlegg

har tilfeldigvis vært på samme stedet med tilsvarende utgangspunkt

 

-de tar nesten ikke visa-kort noen steder, ta med en del starteuro, ellers er det minibanker der

 

-kondomer (ta med fra Norge for sikkerhets skyld), pass, hawaii-shorts, musikk trenger jeg ikke nevne en gang

 

-bruk hotellsafen flittig, ikke la dyre ting ligge på rommet

 

-forbered deg til å møte masse skandinaviere, med "guld i USA" og "alt for norge" som musikk på vorsesteder

 

-det er ikke dumt å flytte vorspielet til et utested "tidlig" da bordene fort blir tatt, drinkene er ekstremt billige (men også utvannet mange steder)

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
om man skal ha med bærbar og mobil MÅ man ha reiseforsikring i orden..

og ta backup av ting før du stikker.. samt ikke la veldig private ting ligge på pcen..

mao, fort gjort at det blir stjålet.

6399391[/snapback]

Så reiseforsikring gir meg ny N70 om den forsvinner? Eventuelt bærbar?

6399479[/snapback]

 

 

Det må du undersøke der du har din forsikring ;P

Lenke til kommentar
Ellers bør dere alltid avtale pris før dere tar taxi, mange skanky taxisjåfører der som plutselig krever firedobbel pris etc.

6412034[/snapback]

 

Dette glemte jeg! Veldig viktig! Betalte saftige penger for en 50 meter taxitur da jeg var der! Jeg ga meg da han begynte å bli faretruende hissig.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Skal til Golden Sands i ettermiddag og jeg har ikke med meg så mange dyre ting som jeg er redd for å miste. Man tar ikke med seg de dyreste klærne og eiendelene man har.

6443812[/snapback]

 

Pass på at du ikke tar en golden shower da. Vet det forkommer en del på golden sands

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...