SRT-10 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hei, jeg lurte på om det er noen steder man kan skaffe "Photo Shop" gratis? Også leste jeg et bilblad her om dagen, der sto det at det var en som brukte "Photo Shop" til å tegne biler o.l. Må man ha en spesiell version hvis man skal dette? Takk
lobster Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Du kan laste ned en 30 dagers prøveversjon av Photoshop fra Adobes hjemmesider ved å registrere deg. Du kan bruke alle versjoner av Photoshop for å style biler.. Men for ditt bruk holder Photoshop Elements som er en billigere og enklere versjon av Photoshop.. Lykke til. Endret 27. juni 2006 av lobster
oysfaerg Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Gratis Photoshop finnes ikke med mindre du laster ned en trial(prøve)versjon av Photoshop hos Adobe.com. Som ett gratis alternativ kan du bl.a. bruke Gimp med Gimp Shop tilleggsmodul --- Søk på Gimp + GimpShop for Windows på google, så ordner det seg. Det er helt gratis. Gjør også oppmerksom på at alle sommer kommer med ett forslag som innebærer piratkopiering går på trynet ut av forumet.
lobster Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Gjør også oppmerksom på at alle sommer kommer med ett forslag som innebærer piratkopiering går på trynet ut av forumet. 6396204[/snapback] LOL Tror de fleste er klar over reglemanget på forumet om å ikke tipse om ulovligheter.
discostu Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Altså, det å skaffe Photoshop gratis er igrunn ulovelig, med mindre du studerer noe som bruker photoshop, da har somregel skolene lisenser de kan "låne" ut.. Man kan selfølgelig gå den ulovelige veien, men slike rettningslinjer skal vel gjerne bli unngått her på forumet. Derimot kan jeg gi deg link til et gratis opensource bildebehandlingprogram i lik stil som photoshop: http://gimp-win.sourceforge.net/ Har ikke prøvd det selv, men har hørt at det er tett oppom photoshop i kvalitet, men det er jo gratis så en photoshopkopi er det nok ikke. Edit: Der var jeg litt for sein med skrivinga mi gitt! Endret 27. juni 2006 av discostu
SRT-10 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Som ett gratis alternativ kan du bl.a. bruke Gimp med Gimp Shop tilleggsmodul --- Søk på Gimp + GimpShop for Windows på google, så ordner det seg. Det er helt gratis. Er det det "bil styling" greiene? Hvordan funker det greiene med Photo Shop og "bil stylingen"? Er det noen andre muligheter for programmer som er like som Photo Shop der man også kan style biler? Tusen takk på forhånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå