Gå til innhold

Er det hard disk på xbox 360 core?

eskarls

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 spørsmål.

1. Er det en liten disk slik at jeg kan lagre save games o.l?

2. Er det enkelt å streame film fra pc'en min gjennom ruteren min med kabel til xboks 360? (linkys ruter)

3. kan jeg spille av vanlig dvd filmer og divx filer på dvd spilleren?

takker for svar :)

Husk dette gjelder xbox 360 core utgaven!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har 3 spørsmål.

1. Er det en liten disk slik at jeg kan lagre save games o.l?

2. Er det enkelt å streame film fra pc'en min gjennom ruteren min med kabel til xboks 360? (linkys ruter)

3. kan jeg spille av vanlig dvd filmer og divx filer på dvd spilleren?

takker for svar :)

Husk dette gjelder xbox 360 core utgaven!

6395964[/snapback]

1. Nei. Du må enten kjøpe harddisk (samme som følger med i premium pakken) eller kjøpe et minnekort. (uansett nærmer du deg prisen av premium utgaven fordi minnekortet er dyrt det også).

2. Du kan bare streame film fra PC'n din hvis den er utstyrt med operativsystemet Microsoft Media Center. Går ikke fra hvis du har vanlig Windows XP home eller Windows XP pro, eller linux eller annet. Men du kan streame musikk og bilder fra vanlig windows.

3. Vanlig DVD ja. Divx - nei.

Dr Peedee

Skrevet

Jeg har en amerikansk 360 premium, som jeg pga strømforsyningen ikke får brukt i Norge. Kan jeg bruke harddisken fra denne på en norsk core?

Skrevet
Jeg har en amerikansk 360 premium, som jeg pga strømforsyningen ikke får brukt i Norge. Kan jeg bruke harddisken fra denne på en norsk core?

6397206[/snapback]

adapter er jo ikke veldig dyrt da.. :whistle:

Skrevet

6397206[/snapback]

adapter er jo ikke veldig dyrt da.. :whistle:

6397283[/snapback]

Trodde ikke jeg heller, og tok derfor maskinen med meg tilbake til Norge. Microsoft selger ikke originale strømforsyninger, og det nærmeste jeg kommer en stor nok volt-converter er en til 1000,- på Clas Ohlson, men den er dessverre for svak. En core til 2000,- er nok et bedre alternativ enn en converter til 1000,- som i tillegg kan ødelegge maskinen...

Spesielt interesserte kan lese historien her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...